محمد علی آخوندی در جلسه با جمعی از فعالین اجتماعی با شورای شهر: استاندار وقت حالا به استناد چه سندی بوده نامه ای را امضاء کرده و گفته چاه گز پرانتز ۱۴ و ۱۴a می باشد. آقای دکتر طالبی، استاندار وقت نامه رسمی این چنینی را برای رده های بالا امضاء میزند. آقای (محمد) رنجبر می گفتند ما در شوراهای قبل مکاتبات زیادی داشتیم که این نامه را پس بگیرد و این اتفاق نیفتاده است. در هر صورت از استان چنین نامه ای به عنوان کار کارشناسی به تهران رفته است.

محمد علی درویشی در جلسه فعالین اجتماعی با شورای شهر: یک روندی در این مسئله طی شده است، مرتب این که استاندار بافقی بوده را در جلسات مختلف مانند چماق بر سرمان می کوبند. و می گویند استاندار بافقی این نامه را زده است و برای اولین بار هم از چاه گز به عنوان ۱۴ و ۱۴a نام برده است. این نامه سال ۹۸ (۹۴) صادر شد و بواسطه همین نامه از طریق وزارت کشور و استانداری و منابع طبیعی به اداره ثبت ابلاغ و سند آن نیز صادر شده است.

پ.ن.۱: پیدا کنید خیانت کار را و اینکه بومی بوده یا غیر بومی

پ.ن.۲: آنهایی که از رییس اداره منابع طبیعی حمایت می کردند و الان هم از رییس اداره محیط زیست حمایت می کنند کجا هستند؟ الان بیایند پاسخگو باشند.

پ.ن.۳: رییس اداره ثبت بافق چه کسی بوده و چرا بدون اطلاع مردم این سند جعلی را صادر کرده است؟

پ.ن.۴: نامه خلاف واقع طالبی در سال ۹۴ و در زمان شورای چهارم زده شده و در همان زمان بر اثر انفعال یا سادگی یا منفعت طلبی یا محاسبات اشتباه شورای چهارمی ها شکایتی صورت نگرفته است. به صورتی که طالبی قول ابطال نامه را داده اما از سادگی یا انفعال برخی استفاده کرده و این کار را نکرده است. و بعدا همان نامه مبنای تصمیمات بعدی قرار گرفته است.

پ.ن.۵: همه اینها دلیل به اشتباه دولت انقلابی و ادامه مسیر غلط گذشته و انفعال شورای ششمی ها، فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیست. حالا که موضوعات شفاف برای همگان مشخص شده دولت انقلابی باید به قانون تمکین کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *