- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

هدف از خلقت آفرینش رسیدن به بالاترین مرتبه زندگی که همان عبادت پروردگار است می باشد

به گزارش عصر بافق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام “جمال الدین نجم الهدی” رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با حضور در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ “طولابی نژاد” فرمانده انتظامی بافق گفت: هدف از خلقت آفرینش رسیدن به بالاترین مرتبه زندگی که همان عبادت پروردگار است می باشد و ما باید با اهل بیت دوست و همراه باشیم و آنها را در زندگی الگوی خود بدانیم تا ازراه راست منحرف نشویم.

وی افزود: خداوند متعال به انسان عقل و اندیشه و قدرت انتخاب داده و شرایط کمال را نیز فراهم آورده و پیامبران و کتب الهی را نیز به عنوان برنامه زندگی در اختیار بشر قرار داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: انسان باید حرکت کند و تلاش داشته باشد اما در همه حرکت های خود چه فردی و چه اجتماعی باید خدا را مدنظر داشته باشد و همه حرکت های او باید در مسیر خدا و برای رضای خدا باشد و امروزه هم باید سرچشمه و سرلوحه کار رهمه ما باید حرکت درمسیر خدا باشد و خدا نیز مسیر رشد را فراهم می کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد در پایان تصریح کرد: یکی از کارهایی که امروزه در برنامه دشمن وجود دارد، حساسیت زدایی نسبت به اصول و مبانی و بینات انقلاب است که این مهم باید در نیروی انتظامی مورد توجه قرار گیرد.