- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

از کلیه مردم مومن شهرستان بویژه خیرینی که در برنامه اطعام مهدوی مشارکت داشته اند تشکر می کنم

ابوالقاسم طلایی، رییس کمیته امداد بافق در رابطه با عملکرد این اداره جهت اطعام مهدوی نیازمندان در سال ۱۴۰۱ گفت: برای سومین سال پیاپی همزمان با کمیته های امداد سراسر کشور، کمیته امداد بافق نیز با کمک خیرین و با همکاری مراکز نیکوکاری شهرستان نسبت به توزیع سبد کالا، میوه و غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان اقدام کردیم.

وی افزود: امسال نیز برنامه های ذیل برای مستمندان شهر و روستا انجام شد: توزیع بیش از سی هزار پرس غذای گرم به کمک خیرین و کمیته امداد، توزیع ۱۵۰۰ بسته سبد کالا، توزیع ۱۳۰۰ قطعه مرغ گرم، توزیع ۲۵۰ کیلو گرم گوشت گرم، توزیع ۱۵ تن میوه، توزیع ۸ تن آرد

طلایی ادامه داد: در همین راستا از کلیه مددجویان و نیازمندان در ضیافت افطاری که به میزبانی کمیته امداد و موسسه بیت الرقیه برگزار می شد دعوت به عمل آمد.

وی گفت: دعوت از ایتام و مادرانشان در ضیافت افطاری به میزبانی ۵ نفر از خیرین در ۵ شب از شبهای ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های این اداره بوده است.

رییس کمیته امداد بافق در پایان از کلیه مردم مومن شهرستان بویژه نیکوکاران و خیرینی که در انجام برنامه اطعام مهدوی مشارکت داشته اند تقدیر و تشکر کرد.