به گزارش عصر بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی سنگ آهن ، به مناسبت گرامیداشت هفته هلال سرپرست صندوق بازنشستگی و چند تن از مدیران شرکت با رئیس هلال احمر دیدار کردند .

در این دیدارمحمدرضا فتاحی، رئیس جمعیت هلال احمر از افتتاح ۲ خانه هلال در بافق خبر داد و گفت: سیاست جمعیت هلال احمر افزایش خانه‌های هلال است و تاکنون ۸خانه هلال در سطح شهرستان افتتاح شده است.

وی گفت: راه اندازی این خانه‌های هلال با مشارکت شورا و دهیاری و فرمانداری انجام میشود.رییس جمعیت هلال احمر بافق تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال ، کمیته نخبگان در جمعیت هلال احمر تشکیل می‌شود تا در حوزه دانش بنیان از ایده‌های خلاقانه بهره ببریم که در این زمینه تعامل و همکاری مدیرعامل سنگ آهن بسیار حائز اهمیت خواهد بود .

وی ابراز امیدواری کرد که در نشستی که با مدیر عامل شرکت خواهند داشت بحث برگزاری کلاسهای مهارتی در خانه هلال سنگ آهن، انعقاد تفاهم نامه ای در بحث آموزش بازنشستگان سنگ آهن، بهره برداری از سالن چند منظوره هلال احمر، تنها سالن استاندارد بافق و راه اندازی داروخانه تخصصی هلال احمر به عنوان اولین داروخانه تخصصی در شهرستانها بعد از مرکز استان و داروهای تخصصی همکاری های نزدیک تری با سنگ آهن داشته باشیم.

در ادامه این دیدار علیرضا زارع رییس دفتر بازنشستگان فولاد در بافق ضمن تبریک هفته هلال احمر و صدمین سال تاسیس این جمعیت ارزشمند گفت: هلال احمر بافق با فعالیت های عالی در سالهای اخیر در استان زبانزد بوده و در عرصه های مختلف فعالیت این اداره کاملا مشهود و ملموس است.

وی افزود: با فرهنگ سازی و فعالیتهای خوبی که صورت گرفته جمعیت هلال احمر بافق توانسته نیروهای خوبی را جذب و آموزش دهد که در صحنه های مختلف توانسته اند در بدترین شرایط اتفاقات خوبی را رقم بزنند که به عنوان نمونه می توان به نجات جان یک زائر خانم در حادثه آتش سوزی اخیر مشهد مقدس توسط دو نفر از اعضای این جمعیت که خبر آن نیز کشوری شد و افتخاری برای بافق بود اشاره کرد.

زارع اذعان داشت: اینها چیزی جز نتیجه سالها تلاش و تجربه جنابعالی و همکاران عزیز شما در این اداره نیست که با عشق و علاقه در این مسیر گام برمی دارید. بنا به دستور مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت روز بیماری های خاص قرار است در منزل چند نفر از بازنشستگان شریف خانواده فولاد حاضر شویم و از شما می خواهیم در این بازدید ما را همراهی کنید.

شایان ذکر است که با همراهی مدیر اداری، دکتروحید و مشاور مدیرعامل این شرکت در امور بازرسی، حجت الاسلام واعظی، دبیر شورای منتخبین بازنشستگان سنگ آهن، رییس اداره بنیاد شهید و رییس جمعیت هلال احمر شهرستان با چند نفر از بازنشستگان فولاد مبتلا به بیماری های خاص دیدار و در رابطه با مشکلات درمانی این عزیزان گفتگو شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *