مرحوم دهستانی سنگ آهن را با یک کارخانه خردایش و در حالتی تحویل گرفت که تحت فشار مضاعف اصفهان و عدم توسعه در زمان مناسب تقریبا ورشکسته بود و توان پرداخت بدهی های خود را نیز نداشت و تدبیر دهستانی تولید بیشتر و صادرات بود تا از آن برهه سخت عبور کند. با این کار ضمن ایجاد تنوع در خریدارانی که برخلاف اصفهان که بدهی هنگفتی به بافق داشت نقد پرداخت می کردند باعث ایجاد آورده برای اجرای طرح‌های توسعه این شرکت شد و تحول بزرگ در آن زمان شکل گرفت. ولی فراموش نمی کنیم که افرادی صادرات سنگ آهن را خیانت دانسته و چه جوسازی هایی که نکردند.

در حال حاضر نیز همه اذعان دارند که با توجه به شرایط بازار و سنگ آهن، توسعه و ایجاد حلقه های نهایی با ارزش افزوده بیشتر برای ماندن در بازار و رقابت امری جدی و غیر قابل انکار است اما بخشی از سرمایه برای چند طرحی که می تواند درآمد و سود شرکت سنگ آهن را به شدت تا چندین برابر افزایش داده و افق نسبتا روشنی رقم بزند را می توان از محل افزایش تولید و استفاده از اموال و سرمایه های راکد این شرکت فراهم کرد. آیا به زودی با افزایش تولید شاهد کلنگ زنی طرحهای توسعه در سنگ آهن خواهیم بود؟

پیام مدیر عامل شرکت سنک آهن مرکزی بافق به مناسبت ثبت بالاترین رکورد تولید گندله در فروردین ماه سال جاری‌همکاران گرامی، سلام علیکمبا یاری خداوند متعال و همزمان با شب های پربرکت قدر و ماه نزول رحمت الهی با افزایش تولید گندله، رکوردهای کم نظیری در اولین ماه از سالی که مقام معظم رهبری بر تولید دانش بنیان در آن تاکید داشته‌اند به ثبت رسید. ثبت بالاترین رکورد تولید از زمان راه اندازی کارخانه، نوید بخش روزهایی درخشان در پیش روی سنگ آهن مرکزی ایران است.این مهم نشان از انگیزه و مسئولیت‌ پذیری و تبلور همکاری و کار تیمی کارکنان است که در کنار بلوغ تصمیمات مدیریتی منجر به ثبت موفقیت‌های تاریخ‌ساز برای شرکت گردیده است.با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما، التماس دعا، مجتبی حمیدیان

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *