صفحه قلعه زیبای باقرآباد در این-ستاگر-ام نوشت: تصمیم گرفتیم قلعه ای که به خرابه تبدیل شده بود رو دوباره احیا کنیم، حدود شش سال برای مرمت، احیا و تجهیزش کار کردیم که بشه یک اقامتگاه در سطح بین المللی و البته شروع بهره برداری همراه شد با لوسیزن بهار و تابستان، بعدش داستان آبان ۹۸، بعدش شهادت ناجوانمردانه س-رد-ار بزرگ، بعدش هواپیمای اکراینی و تیر آخر، همه گیری کرونا.
.
بعد از فروش همه دارایی های کوچک و بزرگ برای آبادی این قلعه و روستا، ما موندیم و کلی خرج و بدهی و بوم قلعه بدون گردشگر و تسهیلات نرخ آزاد چرا که حتی وام های یارانه ای گردشگری و روستایی هم هیچکدام نتونستیم بگیریم ……..
.
سختی های زیادی کشیدیم خیلی ها جلوی پامون سنگ انداختن و میندازن همچنان و یادشون رفت که ما داریم برای معرفی باقراباد و بافق و یزد و ایران زحمت می کشیم و هرچه داریم و نداریم را گذاشتیم تو یک روستای بن بست دورافتاده و حتی بسیاری درک نکردن که ارزش افزوده این اقدامات برای روستا و شهرستان و استان و کشور چیست.

قلعه تاریخی ناشناخته رو به خیلی ها معرفی کردیم و باقرآباد تبدیل شد به یک مقصد گردشگری. یعنی گردشگرانمون از داخل خونه شون به هدف این اقامتگاه و با برنامه از خونه شون میان بیرون و این بالاترین سطح معرفی و وفاداری به برند است. دست همه شما گردشگران آگاه را می بوسیم.

تو این راه آدم های خوب و مثبتی هم سر راهمون قرار گرفتند و بهمون امید دادند و کمکمون کردند. کلی دوست جدید پیدا کردیم از مهمان ها و از کسانی که برای کار داوطلبانه اومدن به قلعه و قلعه شد خونه دومشون.
.
اما باز خداروشکر امسال وضعیت بهتر شد ولی بی شک کار عمیق و ریشه ای و کارشناسی و توسعه ای تو پنج سال ده سال جواب نخواهد داد و اگر زنده باشیم با کمک شما مهمانان و هموطنان خوبمون کشورمون را تنها نخواهیم گذاشت.
.
سپاس که در این راه پشت ما هستید و ما رو همراهی می کنید و به دوستانتون معرفی می کنید.
dariushbagheri
ممنون از آقای باقری برای تهیه این محتوا
(اسلاید دوم توسط یک اف پی وی و به عنوان آنچه یک پرنده می بیند فیلمبرداری شده)
.
منتظر دیدارتون هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *