فراخوان شماره ۲ انجمن عکاسان شهرستان بافق جهت عضویت در این انجمن و پیوستن به جمع عکاسان رسمی شهرستان بافق ، اعلام شد‌.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان شهرستان بافق ، باتوجه به درخواست علاقه مندان و هنرمندان رشته عکاسی ، دومین فراخوان عضویت در انجمن عکاسان اعلام شد.

محمود تقی زاده دبیر انجمن عکاسان شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت : با توجه به درخواست های زیادی که از سوی علاقه مندان به رشته عکاسی و عکاسانی که سال قبل از عضویت در انجمن جا مانده بودند ، دومین فراخوان عضویت در انجمن اعلام شد تا تمامی علاقه مندان امکان حضور و فعالیت در جمع عکاسان رسمی و حرفه ای شهرستان را داشته باشند.

تقی زاده اضافه کرد : در حال حاضر انجمن عکاسان شهرستان بافق ۸۰ نفر عضو رسمی دارد که از این تعداد ۶۰ نفر عضو فعال و ثابت در فعالیت های انجمن میباشند و طبق درخواست هایی که از سوی علاقه مندان به این هنر والا داشته ایم ، تصمیم گرفته ایم تا ظرفیت ۵۰ نفر دیگر نسبت به عضویت عکاسان و دوست داران هنر عکاسی در انجمن عکاسان شهرستان بافق اقدام کنیم.

سپس عرفان مرشدزاده روابط عمومی انجمن عکاسان در تکمیل صحبت های دبیر انجمن افزود : از زمان انتشار دومین فراخوان عضویت در انجمن ، استقبال دوست داران هنر عکاسی بسیار قابل توجه بوده و تعداد ۳۰ نفر در این فراخوان تا به حال ثبت نام داشته اند .

مرشدزاده با بیان اینکه انجمن عکاسان ، فعال ترین و برترین انجمن سال ۱۴۰۰ شهرستان بافق شناخته شده است ، بیان داشت : از مزایای عضویت در انجمن عکاسان میتوان به دریافت کارت رسمی و معتبر عضویت در انجمن ، فرصت حضور و کسب دانش و تجربه در جمع عکاسان برجسته و حرفه ای ، فرصت حضور در نشست ها ، ورکشاپ ها ، نمایشگاه ها ، جشنواره ها و… ، فرصت مشارکت در فعالیت های تشکیلاتی یا حرفه ای انجمن ، امکان شرکت در بازدید و گردش های‌گروهی مختلف و همچنین تخفیف ویژه اعضای انجمن جهت حضور در ورکشاپ ها و کلاس ها اشاره کرد.

وی در پایان ضمن بیان شیوه ثبت نام اشاره داشت : با توجه به ظرفیت‌ محدودی که تا به الان باقی مانده است ، لطفا علاقه مندان و عکاسان هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام نموده تا این فرصت ارزشمند را از دست ندهند .علاقه مندان جهت ثبت نام در انجمن عکاسان، مشخصات خود اعم از نام و نام خانوادگی ، کدملی و شماره تماس خود را به شماره ۰۹۱۳۵۶۹۵۰۶۵ پیامک کرده و یا در واتساپ ارسال فرمایید.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *