محله بنیاد مسکن بافق محله ای که بعد از چندین سال از زمان ساخت آن هنوز نه تنها مسجد و حسینیه ندارد که حتی از داشتن یک نانوایی و سوپری نیز محروم است و مردم برای ضروری ترین نیازهای خود باید مسافت زیادی را طی کنند.
بد نیست بدانید این محله دارای ۷۵ خانوار است که اکثرا افراد توانخواه، بدسرپرست، بی سرپرست و یا زیر نظر کمیته امداد و بهزیستی هستند!
خانم آثاری شیر زن این محله که یک تنه و دست تنها با وجود سه فرزند کوچک بار فرهنگی مردم محله را به دوش می کشد «تنها از مسوولین یک سالن برای برگزاری کلاس های فرهنگی یا نمازجماعت می خواهد!
او از برگزاری کلاس های مختلف و برپایی کارگاه قالی بافی و کسب درآمد برا زنان بی بضاعت در کانون فرهنگی کوچیک محله می گوید اما از کمبود جا برای ارتقای کلاس هایش نگران است.»


نمازهای جماعت این محله به دلیل کمبود جا در پارک و فضای باز برگزار می شود اما این بانوی بافقی از روزهای داغ تابستان جان سوز بافق بیم دارد که مبادا مردم از ترس گرما در خانه های خود بمانند.


شرمم می آید اما مجبورم بگویم این محله تنها یک سطل زباله دارد! ماشین حمل زباله به داخل کوچه نمی آید و مردم همگی زباله های خود را به آن تک سطل محله منتقل می کنند حال شما تصور کنید زباله ۲۵۰ نفر در یک سطل جا می شود؟ یا چنین صحنه ناخوشایندی ایجاد می شود؟


تلخ ترین قسمت ماجرا، بازدید اکثر مسوولین بافق از این محله است و وعده هایی که هرگز محقق نشد!
محض رضای خدا به جای فریاد الغوث الغوث شب های قدرتان به داد مردم این محله و مشکلاتشان برسید که خدا در قلب همین مردم است …
آیا فریادرسی هست؟!!!
الناز خالقدادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *