حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: از وزیر کشور می‌خواهیم مسئله جابه‌جایی‌های مرزی شهرستان را با رعایت انصاف و بر اساس قانون و عدالت تعیین تکلیف کند.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر گفت: این موضوع محل تمرکز افکار جامعه نخبگانی شهرستان شده و باعث شده است که بسیاری از مسائل توسعه‌ای شهرستان کنار گذاشته شده شود.

او گفت: با توجه به کار‌های تحقیقی و میدانی، حل این مشکل نیاز به یک جلسه چندساعته دارد تا برای همیشه این مسئله حل شود.

سعادت‌فر گفت: در حوزه شهرستان بافق پیشنهاد می‌شود که جوانان با کمک سرمایه‌های پدران و بزرگان این شهر، شرکت‌های دانش بنیان در حوزه گیاهان دارویی تاسیس کنند.

او گفت: کشور و ملت ما در آغاز راه مبارزه، نیاز به مشعل شهادت دارد و این شهادت‌ها نشانه حقانیت جریان انقلاب و بهترین معرف، برای معرفی روحانیون خدوم و جهادی است تا نقش آنان در جامعه روشن شود.

خطیب جمعه بافق گفت: عاملین حادثه تروریستی حرم رضوی، یک ملیت مثل برادران افغان ما نیستند چراکه برادران افغان ما در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم کردند.

او گفت: باید توجه کرد که عامل این حادثه تروریستی، یک گروه منحط و فاسد اعتقادی و یک گروه تکفیری ضد اسلام و دست پرورده رژیم آل سعود و صهیونیستی است.

سعادت‌فر گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند مساجد باید محور فعالیت‌های قرآنی شوند و مسجد هر محل، پایگاه قرآنی هر منطقه شود.

او گفت: باید در این مساجد، حافظ قرآن تربیت شود و پایگاه‌ها باهم در ارتباط باشند و مسابقاتی بین مساجد برگزار شود که این‌ها بهترین مشوق برای نوجوانان و جوانان است.

امام جمعه بافق گفت: در بحث ازدواج یکسری معیار‌های غلط رایج شده است که باید این‌ها کنار گذاشته و معیار‌های اسلامی جایگزین شود.

او گفت: اولین مورد ثروت است و دختر و پسر و خانواده‌ها باید بدانند که قرار نیست با این مال‌ها زندگی کنند بلکه قرار است با یک انسان و اخلاق انسانی زندگی کنند.

سعادت‌فر گفت: دومین نکته تشخص اجتماعی است و برخی از افراد تأکید دارند که با خانواده‌ای وصلت کنند که موقعیت بالای اجتماعی داشته باشد که این نیز ملاک و معیار غلطی است.

او گفت: سومین نکته بحث سن و زیبایی است و حضرت آقا می‌فرمایند چه تعداد صورت‌های نازیبایی است که بر روی دل‌های زیبا قرار دارد.

خطیب جمعه بافق گفت: ثروت و موقعیت اجتماعی معیار‌های طاغوتی است که باید کنار گذاشته شود و پدر‌ها و مادر‌ها در ازدواج فرزندان باید تقوای خدا پیشه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان یزد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *