بسم تعالی[آن حزب و] گروهی که با هم همراه میشوند، بند و بست‌ های سیاسی میکنند، برای اینکه به قدرت برسند من اینجور حزبی را تأیید نمیکنم. اینجور حزب‌بازی معنایش عبارت است از کشمکش قدرت؛ این هیچ وجهی ندارد.«بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان کرمانشاه – ۱۳۹۰/۰۷/۲۴»

خداوند انسان ها را آفرید تا در سایه تعامل و ارتباط ، جامعه ای در شأن و منزلت آدمی بسازند و نتیجه آن تکامل آدمیت باشد. البته همراهی و تعاملی پسندیده است که نتیجه آن تشکیل جامعه ای برای بهتر زیستن همه مردم باشد ، نه آنکه هدف به قدرت رسیدن من و هم گروهی ام باشد.

امروز شهرستان بافق با این منابع و فرصت ها باید در بین اولین شهرستان های استان و حتی کشور از لحاظ توسعه یافتگی میبود اگر اختلاف سلیقه های حزبی و گروهی کنار گذاشته میشد و صاحبان قدرت در این شهرستان در هر زمان ، منافع مردم را به منافع گروه خود مقدم میشمردند.

اینک نیز فرصت باقی است ؛ برای مسئولین فرصت باقی است که [حداقل در حیات سیاسی] متحد باشند و برای مردم فرصت است تا کسی را به قدرت برسانند که منادی وحدت باشد و از تفرقه افکنی دوری کند.شایان به ذکر است ؛ اتحاد با اختلاف نظر اشخاص و گروه ها تضادی ندارد و آنچه دارای اهمیت است شامل: کنار‌ گذاشتن زد و بند سیاسی ، ارجحیت منافع مردم بر منفعت گروه و حزب و دنبال کردن توسعه شهرستان بصورت یکپارچه میباشد.امید است در سال جدید شاهد اتحادی میان مسئولین بوده که ثمره آن پیشرفت شهرستان باشد.

یادداشت از: محمدرضا سرایانی بافقی@beofogh @asrebafgh

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *