فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس با افرادی که آرامش و آسایش شهروندان را به خطر بیندازند به شدت و برابر قانون، برخورد خواهد کرد.

به گزارش عصر بافق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در کمیسیون عملیات استان یزد ضمن اشاره به موضوع چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

وی با تاکید بر برقراری امنیت مطلوب در آستانه سال نو افزود: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت مردم با شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال گفت: حوادث تلخ چهارشنبه سوری سال های گذشته باعث کوری چشم، قطعی عضو و سوختگی بیش از حد نوجوانان و اطفال شده که باید شهروندان توجه بیشتری را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه آشنایی نداشتن جوانان با این موضوعات باعث شده گاهی مواقع حوادث تلخی برای خانواده ها و اطرافیان رقم بخورد.

این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: پلیس اقداماتی را برای چهارشنبه آخر سال پیش بینی کرده و طی جلساتی که با دستگاه قضایی داشته با متخلفان و افرادی که آرامش و آسایش شهروندان را به خطر بیندازند برابر قانون، برخورد خواهد کرد.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال، طرح برخورد با اراذل و اوباش، معتادان متجاهر و مخلان نظم و امنیت عمومی در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *