پیج بوم‌ قلعه آریز بافق ضمن انتشار کلیپی از زورخانه رحیم هدایت بافق نوشت: زورخانه یک ورزش جذاب ایرانی-اسلامی هست که تماشای اون برای گردشگران خالی از لطف نیست. 🤸🏽‍♀️زورخانه رحیم هدایت بافق یا حوض رحیم (در بافق به آب انبار میگن حوض) خاص تر هست چون اولین اب انباری هست که در ایران تغییر کاربری داده😍 و به زورخانه تبدیل شده و هزاران نوجوان و جوان و مردم منطقه اومدن هم ورزش کردن و هم به روشی سازنده، اوقات فراغت خودشونو پر کردن.

وقتی که عشق ورزشکاران به این ورزش و حرکت های نمایشی شون را می بینید و به صدای خوش الحان مرشد کریمی بزرگ گوش می دین حتما از انتخابتون راضی میشین، جایی که با خانواده محترمتون می تونید تشریف ببرین و از مهمان نوازی مردمان بافق و آیین پهلوانی شون لذت ببرین.

🌱🌱🌺مشخصات گردشگری:نشانی: میدان امامزاده شهر بافق، ابتدای خیابان مهدیه. ساعات فعالیت روزانه:روزای زوج سانس نوجوانان ساعت ۱۷ تا ۱۸ روزای فرد سانس بزرگسالان ۲۰:۳۰ تا ۲۲اینجا هیچ هزینه ای نداره و تاکید کردن که این جا متعلق به همه مردم هست. (ولی ما به عنوان اقامتگاه فعال منطقه علاقه داریم که این بچه ها همیشه فعال باشن و حداقل هزینه های پذیرایی از مهماناشون دربیاد و اون دیگه با شماست) 🌱البته آقای کریمی عزیز به احترام قدوم مبارک مهمانان بافق، قول دادن که برای تورهای بالای ۲۵ نفر، دوستان عزیز ورزشکار را برای ساعت های غیر از سانس های روزانه اعلام شده، هماهنگ کنن و به صورت اختصاصی برای تورها، ورزش جذاب زورخانه را اجرا کنن. تلفن هماهنگی ۰۹۱۳۲۵۵۵۰۷۰ آقای الیاس کریمی (مدیر و میدان دار زورخانه)

#اقامتگاه_بومقلعه_آریز #قلعه_باقرآباد #بافق #یزد #ایران #گردشگری #زورخانه #ورزش_زورخانه #بومگردی

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *