پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ شورای شهر فقط با حضور دو نفر از اعضای این شورا قرار است این اختلاف، خود رایی، موج سواری و اعمال زور در مراودات مختلف حتی اگر در اقلیت باشید به کارگروه توسعه شهرستان راه پیدا کند.

کارگروهی که مدتی است به یک کار اشخاص، کار شخص یا کار صباغیان و کار محمد رنجبر نزول پیدا کرده است و دیگر وجاهت قانونی ندارد. برگزاری جلسه کارگروه بدون حضور اکثریت اعضای شورای شهر، امام جمعه شهرستان، فرماندار بافق و مدیرعامل سنگ آهن دیگر کارگروه پیگیری مطالبات مردمی نیست. ابزاری خطرناک روبروی توسعه شهرستان و آرامش شهر در دستان افرادی خاص است. افرادی که نشان دادند برای پیشبرد اهداف گروهی خود حاضرند روبروی منافع شهر و مردم قرار بگیرند و هر روز با آرامش شهر، کارگران شریف سنگ آهن و مردم عزیز بافق بازی کنند.

به این پیام توجه کنید و امروز جلسه و حضور مسئولان در جلسه را نیز رصد کنید تا ببینید که اگر در ساختار کارگروه بازنگری جدی صورت نگیرد باید اول فاتحه خود کارگروه را خواند و بعد از آن حلوای توسعه شهر و اقتصاد شهرستان را نوش جان کرد. «جلسه کارگروه مطالبات مردمی امروز پنج شنبه دوازدهم اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر؛ امام جمعه، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق؛ به منظور گزارش دهی روند پیشرفت صورتجلسه ۱۴۰۰/۱۰/۲ (تعهدات صندوق بازنشستگی فولاد و مسئولین استانی) برگزار می شود.»

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *