✍️ محمد رنجبر رئیس شورای شهرستان در مصاحبه‌ای از تشکیل جلسه گزارش دهی کارگروه مطالبات مردمی خبر داد. ‏کارگروهی که سه سال در حالت اغما به سر می‌برد. سه سالی که در آن اتفاقات مهمی افتاد. سه سال غم‌انگیز برای بافق. از ‏خبرها و مصاحبه‌ها پیرامون الحاق چاه گز به بهاباد تا قطعی شدن جاده بافق بهاباد از مسیر سه چاهون؛ و جالب آنکه این ‏خبرها به انواع و اقسام سانسور شدند.

در این ۳ سال فاصله چادرملو و گل گهر از سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق تصاعدی ‏افزایش یافت و حتی یک طرح جوار معدنی جدید کلید نخورد. سه سالی که در آن بیمارستان بافق تکمیل نشد. سه سالی که ‏مرزهای شهرستان به مرکز شهر نزدیک‌تر شدند و سه سالی که…‏

تشکیل جلسه کارگروه مطالبات مردمی بسیار اقدام مبارکی است اما به‌شرط آنکه از اتفاقات این سه سال و بربادرفته‌ها نیز ‏بگویند. از گزارش‌های توخالی که نان‌ و آبی برای مردم نداشت هم بگویند. از پول‌های چند صدمیلیونی که خرج وکیل شد و ‏نتیجه نداشت هم بگویند. از سرمایه‌گذارانی که برای در امان ماندن فولاد نورچشمی‌شان فراری دادند هم بگویند از رشد منفی ‏سنگ‌آهن در دوران مدیریت مورد حمایتشان هم بگویند و از بقیه چیزهای گفتنی.‏!

جلسه گزارش دهی مطالبات مردمی بدون پرداختن به این موارد جز اتلاف وقت حاضران و پر کردن کلیپ‌های انتخاباتی چیز ‏دیگری در برندارد.

‏عَیارِ بافق | رسانه تحلیل و بررسی رویدادهای سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی در بافق🔰ما را به دوستان و همشهریان بافقی معرفی کنید.🆔https://eitaa.com/joinchat/4112449672C8d01679d84📲 پیام گیر:🆔 http://6w9.ir/msg/8000650

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *