- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

سهمیه سوخت تعدادی از تاکسی داران بافقی سوزانده شد

پیام یکی از تاکسی داران بافقی و گلایه های وی عیناً منتشر می شود. «سلام و عرض ادب خدمت شما میخواستم یه مطلبی رو ذکر کنم اینکه حدود ۹۰ تا تاکسی شهری در بافق داریم ،در این ماه سهمیه بنزینمون رو یه شب از کارت سوختمون سوزاندن، میخواستم از سازمان حمل و نقل تاکسیرانی بافق این سوال را داشته باشید با این وضعیت موجود و عدم حمایت این سازمان که بنده قریب به ۱۰ سال در این مجموعه بودم هیچ کار مثبتی که نکردند هیچ بلکه سنگ اندازی هم میکنند.

دریغ از حمایت ، در شهرهای ایران تاکسیرانی برای تاکسیرانان تخفیفات مجموعه ای اعم از لاستیک، روغن ،بیمه و … دارد به جز این شهر بافق فقط جریمه و عوارض و پول تمدید از ما میگیرند دریغ از یه حمایت کوچک فقط کوچکش رو اعلام کنند ببینیم تو این یه دهه چکار کردند؟برای سهمیه میگن آمار گرفتیم فعالیتتون کم بوده آخه زیرساخت هاشون رو نتونستند درست کنند فقط ادعا میکنند.

خدا شاهده من فقط امروز از صبح تا حالا تو شهر دور زدم ۵ هزار تومان صبح کار کردم ۵ هزار تومان هم عصری، من نمیدونم اینها با چه منطقی روشون شده اینکار رو انجام بدهند، خیلی هم جالبه خودشون رو زدن به اون راه میگن ما خبر نداشتیم. الآن ده ساله نه یه جلسه ای گرفتن ببینند درد تاکسیرانان شهر چی هست ،نه یه توجیهی،جالبه حالا هم میگن تعهد بدید ۲ ماه دیگه کارتتون وصل میشه، اونوقت با بنزین آزاد، کرایه آزاد هم باید گرفت. لطفا به گوش مسئولین امر برسانید که در این شهر چه خبره؟»