بهشت معادن ایران، بهشت سرمایه گذاری کشور، پولدارترین شهر ایران، ابر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و بسیاری از تعاریف و اسامی دهان پر کن دیگر، اینها توهم است. با اینها به شما پول نمی دهند و اقتصاد استان و شهر بهبود نمی یابد، با اسامی و تعریف و تمجیدها استان و شهرستانهای آن توسعه پیدا نمی کنند و آینده برای ما تضمین نخواهد شد.

واقعیت شاخص فلاکت و نرخ بالای بیکاری در استان است، هنوز دیری نپاییده که از یزد به عنوان استانی فلاکت زده یاد شده است چرا که نرخ بیکاری استان یزد در تابستان ۱۴۰۰ معادل ۱۳.۶ درصد و نرخ تورم ۱۲ ماهه در شهریور ماه ۴۵.۹ درصد گزارش شده که مجموع آن شاخص فلاکت استان را با عدد ۵۹.۵ درصد بالاتر از میانگین کشوری این عدد یعنی ۵۵.۴ درصد نشان میدهد، که عددی بسیار نگران کننده از منظر اقتصادی برای استان می باشد.

آقای استاندار باید با ظرفیتی که در اختیار شما قرار گرفته نسبت به ایجاد تحول اساسی اقدام کنید و مشکلاتی که سالهاست لاینحل مانده را مدیریت کنید، در شهرستان بافق فولاد ابویی ده ساله شده اما تکمیل نشده، سرمایه گذاری فسفات بدون گزارش شفاف به مردم معلوم نیست در چه مرحله ای است، معدن کوشک سرمایه گذاری نکرده هیچ بلکه با ظرفیت کم کار می کند، مگامدول نوظهور چند ماه است که به بهانه محیط زیست توسط مسئولین شما بلاتکلیف مانده است، پیش فرآوری و کنسانتره جزء تعهدات این شرکت روی هواست، کارخانه های خردایش و آگلومراسیون سنگ آهن در بهشت معادن ایران بدون سنگ و خوراک مانده، آهن اسفنجی فلات مرکزی تعطیل شد و این شرکت دولتی بدون توجه به نیاز کارخانه های تعطیل منطقه، معادن را به مزایده گذاشته و خام فروشی می کند.

واقعا بهشت سرمایه گذاری کشور را به ما نشان دهید. کار یک مدیر جلو بودن از زمان و داشتن برنامه برای آینده است وگرنه حفظ شرایط موجود که خیلی نیاز به مدیریت ندارد، کار مدیران آینده نگری و ایجاد امید در مردم نسبت به آینده است و هر مدیری چنین کاری نکند به مردم، نظام و آیندگان خیانت کرده است. هر جایی برنامه نداشته باشد مرده است، بیایید شرایط شهرستان بافق را ببینید که این شهرستان چگونه در حال سلام کردن به مرگ خود در آینده ای نزدیک است. و بالاخره اقتصاد استان از سرجمع شاخصه های مربوطه در شهرستانها شکل می گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *