جامعه ما و شهرستان عزیز ما بافق به اینجایی که هستیم رسیده خلاصه و حاصل جنگ و تقابل عقلانیت و آینده نگری و موج سواری پوپولیست بوده و هست. متاسفانه اکثر مدیران و مسئولان ما حاضر به دادن هزینه در مقابل تغییر و تحولات اساسی و ریشه ای به سمت بهبود شرایط نبوده اند و نتیجه آن را الان در حال نظاره هستیم.

در تعریف، پوپولیسم فلسفه ای است در طرفداری از حقوق و علایق مردم در برابر گروه نابغه و نخبه و زمانی که عوام گرایی آگاهانه به قصد منفعت طلبی شخصی و گروهی شکل بگیرد خردگرایی در چنین جامعه ای جایگاهی نخواهد داشت و باید به نابودی و زوال سیستم در آینده ای نزدیک سلام کرد.

نخبگان جامعه با حمله های پوپولیستی و موج سواری های احساسی در تنگنا قرار گرفته و به انزوا کشیده شده اند و مدیران ضعیف و باری به هر جهت با نابود کردن سیستم ها، تخلف هایی که شوربختانه برخوردی نیز با آن صورت نمی گیرد و بعضاً پول پاشی هایی که نتیجه آنی خوب داشته در نگاه مردم تمجید شده اند. دوباره می گوییم حرکت انقلابی و جهادی در گام دوم انقلاب تعریف شده و برای بهبود شرایط باید در این زمینه هزینه داد و فحش خورد و چون نیت خیر است اصلا نگران نبود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *