نشست اعضای شورای اسلامی شهر بافق با مدیرعامل سنگ آهن برگزار شد. در این نشست صدای بانوان بدین گونه منتقل شد:

جناب آقای مهندس حمیدیان سرپرست محترم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق؛
در کشور ما بیش از هر زمان دیگر قشر جوان در معرض آسیب قرار گرفته است.
هر روز ما شاهد آمار و ارقامی از آسیب های اجتماعی هستیم که باور کردنش برایمان سخت است. زندگی هایی که با آموزش تکنیک هایی ساده می‌توانست از هم فروپاشیده نشود. جوانانی که میشد با مدیریت آموزشی در دام اعتیاد گرفتار نیایند، استعداد هایی که میشد با حمایت و مدیریت بالفعل شوند و در سطح بین المللی خوش بدرخشند…
در این چند سال اخیر متاسفانه شاهد عبور مسئولین از پرداختن به آسیب های اجتماعی بوده ایم و اگر کاری هم انجام گرفته به صورت مقطعی و بدون افق دید و چشم انداز صحیح بوده است.
جناب آقای مهندس حمیدیان امروز شما مدیریت مجموعه ای را به عهده دارید که تقریبا نیمی از جمعیت شهرستان بافق مستقیم یا غیر مستقیم با آن مرتبط هستند. این مجموعه ی انسانی، جدای از مدیریت اقتصادی و صنعتی می‌طلبد تا با اهتمام ویژه به حوزه خانواده بخصوص حوزه زنان ، به اقداماتی شایسته در جهت ارتقاء سطح کیفی خانواده ها بپردازد.
ورزش بانوان باید جدی تر از قبل پیگیری و حمایت شود تا روحیه نشاط و شادابی برای بانوانی که مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده را به دوش دارند، باقی بماند. شهرستان بافق نیاز به یک مرکز کارآفرینی ویژه بانوان دارد تا با احداث آن تمام مشاغل مربوط به زنان حمایت شود و تمام محلات بافق پوشش داده شود.
در شهرستان غنی بافق باید مراکز مشاوره و مشاورین بافقی به نحوی حمایت شوند که خانواده هایی که در معرض آسیب های اجتماعی قرار گرفته اند مجبور نباشند برای درمان به استان سفر کنند.
مجموعه ی صنعتی تا حدودی تاثیری منفی بر ارزش علم محوری در بین جوانان بافقی گذاشته و این با تشویق و ترغیب و بها دادن به ممتازین و نخبگان علمی و استفاده از دانش آنان قابل حل است.
همچنین تبعیض بین دانش آموزان ممتاز که زیرمجموعه سنگ هستند و آنها که نیستند باید از بین برود. امید آن می‌رود با حضور جنابعالی و تحولی که وعده داده اید در مدت خدمت مقدس جنابعالی در این شهرستان شاهد به صفر رسیدن بی عدالتی های اجتماعی باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *