این روزها تقریبا همه جا صحبت از تغییر و تحول است و تجربه نشان داده تغییر و تحول با رویکرد مثبت با در نظر گرفتن فاکتورهای تعهد، تخصص، تجربه، شناخت، کارآمدی، رزومه و سابقه گذشته، مردم داری و خواسته مهم مردم مبنی بر پاک دستی و مبارزه با فساد و ویژه خواری می تواند جامعه را به سمت شرایط بهتر، امید بیشتر و رفاه بالاتر سوق دهد.
شهرستان بافق در مقوله انتخاب فرماندار هر چند می توانست بعد از سالها دارای فرمانداری بافقی شود اما بنا به دلایلی که جای بحث آن اینجا نیست این امر محقق نشد و اکنون محمد علی صمیمی با سابقه خوب گذشته در کسوت بخشداری شهرستان، سکان فرمانداری را به دست گرفته و باید همه در این مسیر برای نیل به اهداف شهرستان به وی کمک کنند.
هر چند هنوز زود است برای میزان موفقیت دوباره صمیمی در بافق و در جایگاهی بالاتر نظر داد اما وی در همین مدت کوتاه نشان داده که عزم جزمی برای خدمت به مردم و کار دارد. اما فرماندار بافق باید این نکته را مد نظر قرار دهد که میزان موفقیت نسبی فرمانداران گذشته از جمله زاده رحمانی و طلایی مقدم بواسطه چه چیزی بوده و سعی در حفظ آن کند. افرادی که در دولت گذشته و مخالف رویه سیاسی خود توانسته اند خوب ظاهر شده و یکی از پایه های موفقیت فرمانداران قبلی باشند در رویه همسو و با اعمال سیاستهای درست می توانند بسیار موثرتر و موفق تر از گذشته نیز عمل کنند.
نکته مهمی که باید در تغییر و تحولات احتمالی آینده مد نظر قرار گیرد اینکه فرماندار بافق باید مواظبت کند که بی گدار به آب نزده و با شناخت عمیق تر و آگاهی بیشتر حرکت کند وگرنه شرایط مساعد فعلی فرمانداری شهرستان، بدور از حاشیه بودن آن و تمرکزی که بروی خدمت بیشتر به مردم، ایجاد امید بالاتر در جامعه وجود دارد به یکباره و با یک تغییر نابجا و نادرست از بین خواهد رفت.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *