دبیر انجمن فیلمسازی بافق: امیدواریم با توجه به قول پیگیری استاندار محترم به زودی پروژه عظیم سینمایی (وحشی بافقی) کلید بخورد.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی انجمن فیلمسازی شهرستان بافق احسان فتوحی با اشاره به قول پیگیری ساخت فیلم سینمایی وحشی بافقی ابراز داشت :وحشی بافقی از چهره های مطرح و سرشناس ادبی ایران است که داستان زندگی وی با توجه به فراز و نشیب هایی که داشته است قابلیت تبدیل شدن به یک فیلمنامه درام تاریخی و اثر فاخر سینمایی را دارد.

وی افزود با توجه به درخواست مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان یزد و قول پیگیری استاندار در جلسه کارگروه توسعه امیدواریم این پروژه به سرانجام برسد و و نام وحشی بافقی و بافق با خلق این اثر در تاریخ سینما جاودان گردد چون جادوی سینما با تلفیق شش هنر زیبا قدرت جاودانه سازی دارد و بیشترین تاثیر در شناساندن مفاخر و مشاهیر بافق را دارد.

احسان فتوحی با اشاره به رایزنی هایی که سال های گذشته با یکی از کارگردانان مطرح سینمای ایران شده بود تصریح کرد: شرکت سنگ آهن و شورای پنجم با پیشنهاد اداره ارشاد بافق رایزنی های اولیه را برای ساخت این فیلم انجام دادند که به دلیل شرایط کرونا این کار متوقف شد و امید است که در دولت جدید این پروژه مجددا احیا شود.

دبیر انجمن فیلم بافق افزود انجمن فیلم این پروژه را به عنوان یک مطالبه جدی پیگیری خواهد کرد و از تمام ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان در این پروژه به کار گرفته خواهد شد تا در کنار معرفی شاعر بزرگ بافقی استعدادهای دیگر هنرمندان نمایان شود و در آینده جایگاهی در کنار وحشی بافقی از دیگر هنرمندان بافق داشته باشیم.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *