- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

فرار به جلوی ناشیانه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی یزد در برنامه زنده

دکتر محمد رضا وفایی نسب در برنامه صدا و سیمای یزد در رابطه با خرابی تاسیسات آب گرم بیمارستان بافق، خرابی اکسیژن ساز، کمبود پزشک متخصص و امکانات که اتفاقا مسبوق به سابقه نیز می باشد به جای عذرخواهی از مردم بافق و تقدیر از پیگیری رسانه ها و پاسخگویی شفاف به مردم و پذیرفتن کوتاهی های صورت گرفته و سعی در رفع آن که مشخصه دولت انقلابی است به فرافکنی روی آورده و سر کردن بیماران در بیمارستان بافق به مدت حدود دو روز در سرما را با شائبه شیطنت همراه کرده است.
مجموعه عصر بافق مفتخر است که بعد از ۵ سال ارتباط مستمر با مردم در جای جای مختلف شهرستان، شرکتها، ادارت و … منابع، همکاران و شهروند خبرنگارانی متعهد و دلسوز دارد که بواسطه این ارتباط بارها باعث خیر و اثرگذاری به نفع مردم و آن هم به صورت گمنام شده اند.
شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ [1] شهروند خبرنگاری عزیز ساعت ۲۲:۲۰ پیامی به عصر بافق فرستاد که از صبح دیگ بخار خراب شده و امشب آب گرم برای بخشها نیست. (تصویر ۱) صبح روز یکشنبه موضوع را مورد بررسی بیشتر قرار دادیم و متوجه شدیم که متاسفانه صحت داشته است، ضمن اینکه اکسیژن ساز بیمارستان نیز مدتی خراب است. ساعت ۹ یادداشت «بیمارستان بافق رییسی که ندارد و مدیری که ساکن نیست» در سایت، پیج و کانال عصر بافق منتشر شد. (تصویر۲) قاعدتاً مطالبات مردم نیز از خبرنگار صدا و سیما باعث حضور وی و تیم همراه و تهیه اولین متن کوتاه در ساعت ۱۰:۳۰ بود که در کانال بافق آنلاین منتشر شد. (تصویر۳) و پیروی اینها مطالباتی از مسئولان در فضای مجازی از جمله پیام مورد اشاره وفایی نسب در برنامه زنده در یکی از گروهها توسط یکی از فعالین اجتماعی و نه علی عبدالهی خبرنگار صدا و سیما در بافق ساعت ۱۳:۳۳ دقیقه منتشر شد. (تصویر۴)
اما وفایی نسب طی فرار به جلویی ناشیانه در برنامه زنده به جای پاسخگویی که چرا بیمارستان بافق سالهاست درگیر مشکلات مدیریتی است که در گذشته حدود دو سال این مرکز درمانی بدون رییس امور می‌گذرانده و رییس فعلی هم چند ماهی بنا به دلایل ضعف مدیریت استان و اختلافات با مدیر فعلی در بافق حضور نداشته و اینکه چرا مدیر بیمارستانی که درگیر شدید مشکلات این چنینی هست در بافق ساکن نیست پیامی در فضای مجازی را دستاویز حمله به عده ای ناشناس و خرابکار و خبرنگار مرکز صدا و سیما در بافق قرار می دهد و قطع بودن سیستم گرمایش یک بیمارستان بزرگ را به مدت حدود دو روز با شیطنت همراه می کند.
دانشگاه علوم پزشکی بارها در تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق بدقولی کرده، سیستم گرمایش بیمارستان را که عمری ۲۷ ساله داشته و فرسوده هست به امان خدا رها کرده، کمبودهای دکتر متخصص در بافق را مرتفع نکرده بلکه چند دکتر متخصص را نیز از دست داده که باعث مشکلات زیادی برای مردم بافق شده و طی سالهای اخیر بارها و بارها حاشیه سازی و تغییر مدیریت داشته و دغدغه اصلی مردم بوده با چنین مدیرانی و طرح شائبه خرابکاری و شیطنت و موضوعی که انگار خبرنگار وسیله عده ای است!! نمک بروی زخم مردم پاشیده و افکار مردم را خصوصا در نوع نگاه به خبرنگار صدا و سیما در بافق که طی سالها دفتر خبر بافق را با فاصله در استان اول نگه داشته جریحه دار کرده است. لذا از دکتر فاطمی استاندار یزد می خواهیم در برنامه حضور خود در بافق بازدیدی از بیمارستان و تأسیسات مربوطه داشته باشند و مورد بعدی اینکه منبعد رییس و مدیر بیمارستان در بافق ساکن باشند.