دهستانی، خبرنگار عصر بافق در رابطه با ارسال پیامک‌های اداره آبفا به شهروندان در خصوص پرداخت قسط فاضلاب شهری و اعتراض برخی از افرادی که هنوز به این شبکه وصل نشده اند گفتگویی با جواد فلاح مسئول این اداره داشت.

جواد فلاح در این خصوص به خبرنگار عصر بافق گفت: ما پیش فروش را انجام دادیم و زمانی که پیش فروش فاضلاب انجام می شود درست است که برخی از مردم هنوز به شبکه وصل نشده اند اما اگر مشترکی نسبت به پرداخت حتی یک قسط از انشعاب اقدام کند گرانی احتمالی در آینده شامل حال وی نخواهد شد.
وی بیان داشت: کل هزینه اشعاب ۲۲۶۱۰۰ تومان می باشد که ما آن را در اقساط ده ماهه تقسیط کرده ایم. مشترکینی که به شبکه وصل نشده اند مختار هستند که این مبلغ را پرداخت نکنند اما باید این را در نظر داشته باشند که اگر در آینده این هزینه افزایش داشت متضرر خواهند شد. ما مشترکینی داشتیم که با مراجعه کل مبلغ را به صورت نقد پرداخت کرده اند.
رییس اداره آبفای بافق در پاسخ به این سوال که مگر مقرر نشده بود هزینه ها توسط سنگ آهن پرداخت شود گفت: این مبلغ حق انشعاب است و هزینه نصب را که چیزی حدود ده میلیون تومان می باشد سنگ آهن پرداخت می کند. حق انشعاب از سال ۹۳ تاکنون افزایشی نداشته و همین مبلغ ۲۲۶۱۰۰ تومان بوده است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پرداخت اقساط به نفع مشترکین هست، شاید چند سال دیگر به شبکه وصل شوند اما در صورت افزایش حق انشعاب ما تابع قانون هستیم و در صورت عدم پرداخت هیچگونه قسطی ما هم باید هزینه را برای مشترک افزایش دهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *