الناز خالقدادی خبرنگار و سردبیر عصر بافق در جلسه مشورتی مدیران مسئول و سردبیران رسانه های شهرستان با حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن گفت: خوشبختانه سنگ آهن روابط عمومی قوی دارد و سنگ آهن از جمله معدود معادنی بود که در بحث نوشتن و تنظیم خبر ضعفی نداشت. مدیر روابط عمومی سنگ آهن ارتباط خیلی خوبی با خبرنگاران دارد و من جا دارد همینجا از وی و آقای تقی زاده تشکر کنم.
چند پیشنهاد در حوزه رسانه دارم که عنوان می کنم:
۱) لطفا سعی کنید که همیشه پاسخگوی خبرنگاران باشید، با توجه به اینکه سنگ آهن یک مجموعه عظیم معدنی هست خب شایعات همیشه در رابطه با این شرکت وجود دارد و اگر بتوانید ارتباط خود را با خبرنگاران حفظ کنید می توانید جلوی بسیاری از شایعات را بگیرید. مردم می توانند به جای اینکه پاسخ سوالات خود را از گروهها و فضای مجازی بگیرند از طریق رسانه های رسمی به جواب سوالات خود برسند.
۲) سعی کنید رسانه ها را کنار نگذارید، با همه رسانه ها یکسان برخورد کنید و خبرنگار نورچشمی هم نداشته باشید ضمنا لطفا انتقاد پذیر باشید و رسانه های منتقد را سرکوب نکنید. قاعدتا اگر رسانه ها انتقادی می کنند به نفع آن مسئول هست که نقاط ضعف خود را بداند تا بتواند آنها را رفع کند.
۳) هر زمانی که توانستید کنفرانس خبری برای پاسخگویی به خبرنگاران برگزار کنید بهتر است تا اینکه قرار باشد سالی یکبار در روز خبرنگار کنفرانس خبری گذاشته شود، باور کنید ما در کل سال خبرنگاریم.
و در پایان اینکه به رسانه ها اعتماد کنید، رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و اگر متقاعد شوند که مسیرتان درست است مطمئن باشید که همه رسانه ها کنارتان قرار خواهند گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *