برگزاری مراسم معارفه سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد (دالاهو)

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد با حضور حسین عامریان و معاونان و مدیران ارشد صندوق برگزار شد.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان در این جلسه، حکم انتصاب علی بابایی را به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری فولاد به وی اهدا کرد.
عامریان با تقدیر از رضا اعلایی مدیرعامل پیشین شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد، سرپرست جدید شرکت را مدیری جهادی، فعال و دارای سوابق مدیریتی عملیاتی و موثر در احیای و بهبود وضعیت شرکت ها توصیف کرد و گفت: تغییر مدیریت در این شرکت تنها به منظور دمیدن روحی جدید در بدنه این شرکت بوده و امید وارم با وجود تجربه ارزشمند آقای بابایی، تحول شگرفی در مدیریت شرکتهای زیر مجموعه اتفاق بیفتد تا منافع صندوق برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به بازنشستگان فراهم آید.
در این نشست بابایی هم با تشکر از اعتماد مدیر عامل صندوق برای تصدی این سمت تاکید کرد: قطعا با تقویت نقاط قوت مدیران گذشته و حذف نقاط ضعف سازمان به دنبال افزایش بهره‌وری در شرکت های تابعه خواهیم بود و در این مسیر با تکیه بر اصول علمی و با استفاده از تجربیات پیشین سعی خواهیم کرد تا برنامه‌های توسعه‎ای و افزایش سودآوری و بهره‌وری به صورت تلفیقی پیشرفت داشته باشد.
همچنین در این نشست علایی با ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت شرکت در حال حاضر، چالش های پیش‌روی شرکت در تعامل با مجموعه‌های بالا دستی و پایین دستی را تشریح کرد و به بیان دستاوردهای شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد پرداخت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *