شرکت سنگ آهن مرکزی به پاس اقدامات شایسته در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست و نیز کرونا توانست تندیس زرین چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور را کسب نماید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ اختتامیه چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با حضور بیش از ۳۰ صنعت برتر کشور در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

در این همایش در یک نشست تخصصی حمیدیان سرپرست شرکت سنگ آهن‌مرکزی ایران بافق به بیان چشم انداز و اقدامات شرکت در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست و دست آوردهای شرکت در زمینه کرونا پرداخت و پس از آن معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استاندارد کشور به پاس اقدامات شرکت سنگ آهن در این حوزه ها و نیز در بحث کرونا، تندیس زرین جشنواره را به سرپرست مجموعه تقدیم نمود.

لازم به ذکر است؛ شرکت سنگ آهن مرکزی در سه حوزه پایش و ارزیابی سازمان،مسئولیت اجتماعی و مسئولیت پذیری سازمان به عنوان واحد برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

چهارمین دوره جشنواره ملی صنعت سلامت محور با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و چشم‌انداز بهبود سیستم سلامت در صنایع کشور، با حضور مقامات عالی بخش سلامت و با حمایت وزارت صنعت،معدن، تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان غذا و دارو برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره پایش، رتبه بندی، اعتباربخشی و تشویق مجموعه‌های برتر و سازمان‌های متعهد به امر سلامت در جهت معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت محور و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور بود.

همچنین فراهم آوردن زمینه ی حضور گسترده‌ی صاحبان صنایع در بازارهای بین‌المللی و انعکاس مفهوم صنعت سلامت محور در سیاست‌های کلان کشور از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می‌آید.

  1. ناشناس

    با سلام این لوح نتیجه زحمات مهندس فلاح بوده

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *