خانی زاده در جلسه تودیع خود گفت: مسئله مهم احقاق حق شهرستان بهاباد در خصوص چاه گز بود. پیگیری های حقوقی فراوانی صورت گرفت تا ابلاغ حدود تقسیماتی تثبیت شده مرز شهرستان بافق و بهاباد اعلام شد. و معدن چاه گز در حدود تقسیماتی در محدوده بهاباد واقع شده است.
وی ادامه داد: این معدن در تاریخ ۹۸/۱۲/۱۲ به استانداری ابلاغ شد و استاندار وقت دکتر طالبی طی نامه ای اعلام کردند که دو درصد را به حساب بهاباد واریز کنید. ادعای ما این بود که شما باید از سال ۸۸ پرداخت شود ولی چون شرکت تهیه و تولید به حساب بافق پول واریز کرده بود امکان این کار نبود. پنجاه پنجاه از اینجا بوجود آمده و این خدای نکرده در ذهن نیاید که سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ هم پنجاه پنجاه باشد، والله قسم که من هیچ زمانی در این زمینه کوتاه نیامدم و استعفایم در جیبم بود. والله قسم خوردم که این حق مسلم شهرستان بهاباد هست و ادعای ما هم از سال ۸۸ هست که حق ما هست و کار خاصی هم ندارد و روند کمی طولانی شد وگرنه آقای دکتر طالبی ابلاغ کرده بودند.
فرماندار سابق بهاباد در خصوص کمک شایان صباغیان، نماینده بافق اذعان داشت: دیوان محاسبات گفته بود که واریز این پول به حساب موسسه امکان پذیر نیست و باید به حساب خزانه بیاید، کار بسیار ماندگاری که برای اولین بار در کشور انجام شد و شش ماه پیگیری مداوم برای حل این مشکل صورت گرفت. خدا حفظ کند آقای محمد رضا صباغیان را و اینجا جا دارد که از ایشان تشکر کنم، من چهار روز تهران نشستم و ایشان جلسات مختلف را هماهنگ می کرد تا در نهایت مدیر کل محاسبات هماهنگ شد و مدیر کل دارایی به تهران آمده و جلسه گذاشتیم تا برای اولین بار در کشور این حساب باز شد و مشکل ما حل شد.
خانی زاده تصریح کرد: بحث چاه گز ابلاغ شده و هیچگونه مشکلی نداریم و نامه ای هست که باید استاندار به تهیه و تولید بفرستند که این پول دو درصد فروش معادن شهرستان بهاباد را در سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ واریز کنید. این ۲۰ میلیارد اگر وارد بهاباد شود بسیاری از پروژه ها راه میفتد و مردم طعم خدمت را خواهند چشید. لازم می دانم در جهت حمایت از آقای تیموری درخواست کنم که این نامه زده شود و این ۲۰ میلیارد آزاد شود تا در شهرستان بهاباد هزینه شود و هیچگونه درصدی هم در بین کار نیست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *