حضور دکتر پهلوانیان مدیر کل صداوسیمای یزد، دکتر سلطانی معاون خبر و جمعی از مسئولان خبر صداوسیما در منزل امیر عباس نارگانی بافقی، سردبیر و خبرنگار جوانه‌های دفتر خبر بافق و تجلیل از وی برای موفقیت‌های اخیر

نارگانی ضمن انتشار خبر فوق در پست اینستاگرام خود نوشت: 🍂و هُوَ المُحبوب🍂
۹۴/۱۱/۳ درست به یاد دارم اولین روزی که به عنوان یک عکاس خبری با دفتر خبر آشنا شدم و امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ شش سالی میگذرد که در دنیای پر هیاهو خبر ساکنم و تا به امروز دانسته های زیادی را از خبر آموخته ام، دوستان و رفقای زیادی پیدا کرده ام و یاد گرفته ام هیچ چیزی جز نیکی ماندگار نیست.
خبر را دوست داشتم چون عاشق هیجان بوده ام، از ارتفاع ۷۰ متری تا ۲۰۰ متر در اعماق زمین را با خبر و دوستان خبری ام تجربه کرده ام. روز هایی با خنده گذشت و روزهایی با گریه، مهم نیست چگونه گذشت مهم این است که الان کجا ایستاده ام و چه میکنم. و اما الان پس از این همه تلاش و با کمک دوستانم، خبرنگاری شده ام شایسته ی تقدیر هرچند که خوب میدانم قله های زیادی را در پیش رویم دارم.
این اتفاق، یعنی اینکه راهم را درست انتخاب کرده ام و مهمتر از این اتفاق کسانی بودند که من را در این مسیر همراهی کردند. اول از خانواده ام که همواره همراه من بوده اند تشکر میکنم و دوم از استادم، دلسوز و همراهم، آقای عبدالهی و رفیق روز های سخت آقای فتوحی تشکری ویژه دارم، از سرکار خانم کشاورز و جناب ایل بیگی که بنده را در این مسیر یاری و همراهی کردند کمال تشکر را دارم.
و در آخر می گویم خدایا شکرت چرا که معنای “تعز من تشاء وتذل من تشاء” را خوب فهمیده ام.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *