- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

پهنه صنعتی خرانق، عیار اردکانی ها را بیشتر از گذشته نمایان کرد

فاطمی استاندار یزد در عمل نشان داد برخواسته از بخش جنوبی و محروم استان بوده و عزم جزمی برای برقراری عدالت در استان دارد و با هوش، ذکاوت، سعه صدر و آینده نگری که از وی سراغ داریم باید به خوبی بداند که ادامه طی این مسیری که در آن قدمهای اول را محکم برداشته دشوار است. اما برخی که هنوز در توهم گذشته سیر می کنند و خود را تافته ای جدا بافته می دانند این تصور را دارند که فاطمی در این مسیر تنهاست. این عده کوچک خودبزرگ بین که بر طبل لزوم عزل استاندار یزد می کوبند یا نمی دانند یا خود را به خواب زده اند که فاطمی برخواسته از اکثریت استان است که سالها مطالبه برخورد با تبعیضها و بی عدالتی ها را دارند و حرفشان به جایی نرسیده است. باید بدانند که فاطمی سمبل این مبارزه هست، مبارزه ای که باید نتیجه اش عدالت و توسعه متوازن تمام استان باشد.
اردکانی ها باید به این درک برسند که دوران زیاده خواهی ها برای آنان به پایان رسیده است و بهتر است پاهایشان را که قبلا با استفاده از رانت و نفوذی که داشته اند زیادی دراز شده به گلیم خود برگردانند. آنها باید بپذیرند که ورق برگشته و مردم یزد و شهرستانهای دیگر استان چیزی جز حق خود نمی خواهند و این اردکان است که باید به حقوق، اندازه و سهم خود در استان قانع باشد.
آنهایی که به زعم خود ایجاد پهنه صنعتی در بخش بزرگ و محروم اردکان را کار غیر اصولی دانسته و برای دلجویی از مردم شهرستان اردکان که نه بلکه فقط مردم شهر اردکان خواستار غزل فاطمی شده اند انسانهای متوهم و خود بزرگ بینی هستند که باید با خواست عموم مردم استان کنار بیایند و بیشتر از این خود را سنگ‌روی یخ نکرده و از خواب بیدار شوند.