مردم توقعی که از مسئولین صندوق فولاد کشور دارند مطالبه جدی عدالت و مقابله با فساد است. عدالت در حوزه نیروی انسانی از جهت حقوق و مزایا که بعضا افرادی با کار یکسان و در محیط کار یکسان فقط بواسطه اینکه قراردادهای مختلف با شرکت های مختلف دارند حقوق و مزایای مختلف دریافت می کنند و این برخلاف عدالت است.
بحث تبدیل وضعیت نیروها بر اساس ضوابط قانونی فارغ از رانت ها، پارتی بازی ها و سفارشها یکی از خواستهای مهم و جدی مردم متدین و مومن بافق است. نکته دیگر در رابطه با بحث عدالت از جهت جذب نیرو است. واقعا باید ضوابط بر روابط حاکم شود و برای بکارگیری نیروها از هرگونه سفارش، رانت و باندبازی اجتناب شود.
در مورد عقد قراردادها هر قراردادی باید پیوست عدالت اجتماعی داشته باشد و کلیه قراردادهای گذشته چه در حوزه مناقصه ها و چه در حوزه مزایده ها حتما بایستی مورد واکاوی جدی قرار بگیرد تا اگر احیانا رگه هایی از فساد در آن قرار دارد شاهرگ آنها قطع شود.
در حوزه مسائل مالی شهرستان شفافیت دو درصد مطالبه ماست، قبلا هم عرض کردیم مردم شهرستان شریکند و شریک بایستی اطلاعات مالی صد در صد را بداند تا سهم دو درصد فروش معادن آن مشخص شود. شفافیت، به روزرسانی بدهی ها به شهرستان و بروز بودن در پرداخت مطالبات شهرستان این هم مورد مطالبه مردم شهرستان است. توجه ویژه به فعالان قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و حوزه عمرانی شهرستان در قالب مسئولیتهای اجتماعی، اینها خواسته هایی است که مردم از مسئولین صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت سنگ آهن دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *