بسمه تعالی، السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)
در جریان انتصاب متفکرانه، به جا و شایسته جناب آقای مهندس مجتبی حمیدیان که از برگزیدگان علمی المپیاد خوارزمی و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و مسئول بسیج این دانشگاه و از مجموعه نخبگان کشوری، عضو و رئیس هیات مدیره چندین شرکت پژوهشی و علمی و فولادی می باشد را عده ای به بهانه این که نامبرده در بافق زندگی نکرده به حاشیه بردند و اذهان عمومی را مشوش نمودند.
اولا نامبرده سردی و گرمی بافق را به خوبی احساس و لمس نموده و بعد از فوت پدربزرگش به علت علاقه به موطن اصلی و کارهای روزمره مدت چهارسال است که در کنار مسجد امام جعفر صادق (ع) (عباس مقامی) منزلی اجاره و در آن جا سکنی می گزیند.و به محض این که اعضای هیات مدیره به این نتیجه میرسند که افراد مطرح برای تصدی این سمت جامع الاطراف نیستند به نامبرده پیشنهاد میدهند و او را امر به این مسئولیت می نمایند.
وی با این روحیه که دعوتنامه دانشگاه های آمریکائی و ژاپنی را نمیپذیرد و به عنوان یک بسیجی ساده با بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شریف در کردستان و سیستان و بلوچستان جهاد مینماید و در فتنه ۸۸ با همرزمان بسیجی اش به پا می خیزد. در اینجا نیز ترجیح می دهد در کنار هم شهریان بافقی باشد تا در کالیفرنیا و توکیو و سایر کشورهایی که نخبگان کشورمان را به هر قیمت شکار میکنند.
او به امید اینکه بتواند پای دانشمندان و مهندسان و نخبگان دانشگاه شریف و سایر نخبگان را به این دیار باز کند و گشایشی علمی و عملی بر حال ما کویر نشینان و ته مانده این معدن به یغما رفته ایجاد شود. تا دیگران نتوانند عکس مار را برایمان بکشند و منکر شوند که نوشته مار، مار است و یا چون یکی از بزرگان بافق که خودش پنج کلاس بیشتر نخوانده بود حاضر نمیشد کلاس ششم در بافق دایر شود. خدا را شکر هم اکنون آن سدها شکسته شده و به اینجا رسیده ایم و در اینجا نباید درنگ کرد و باید به پیش رفت.
مردم شریف و فهیم بافق همه میدانید مجتبی حمیدیان با جیب خالی به بافق نیامده و لااقل از ۱۸۰ سال قبل اجدادش کارآفرین و منشاء خیرات بوده اند. جدش در سن ۴۵ سالگی کلیه اموالش را وقف حضرت ابی عبدالله (ع) می نماید و اکنون که ۸۲ سال از مرگش میگذرد با موقوفاتی بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان که به جا گذاشته هنوز بیش از ۱۰۰ خانواده از محل آن موقوفات برایش نماز، روزه، قرائت قرآن، قربانی در عید اضحی و عزاداری سالیانه در ماه صفر در منزلش و اقامه عزا در ایام فاطمیه (س) در قبرستان قدیمی (حسینیه بنی فاطمه (س)) که از گوهر حاجی حسن خریداری نموده و آب انبار در محله سفلی و مدرسه شرف در خیابان شیخ محمد تقی و مرکز بهداشت شماره ۳ درخیابان امام خمینی (ره) و ۶۰ سال اتوبوس رانی و مورد اعتماد بودن همه در خط بافق_یزد استفاده مادی و معنوی می برند.
در سال ۱۳۲۰ که قحطی همه جا را فرا گرفته بود در همین شهر بافق عده ای اجناس را احتکار نمودند ولی پدربزرگ مجتبی حمیدیان جو زودرس می کارد و زودتر از موعد درو می نماید و به پدر آقای جباری (داماد آقای ضیائی) میدهد و چون نانوا بوده است میگوید نان کن و به نیازمندان بده (به نقل از آقای جباری). بله مجتبی حمیدیان بافقی است، نخبه است، دانشمند است، با دانشمندان ارتباط دارد و جهادی و بی اعتنا به دنیا تاکنون عمل نموده، بله او آقاست، پدرش علی رغم این که هنوز صدای ناهنجار آپولو جباران ساواک در کمیته مشترک در گوشش نواخته و سردرد ۴۵ ساله دارد حاضر نیست یک کلام از خودش بگوید. والسلام، علیرضا عامری بافقی

  1. ناشناس

    سلام از فضایل خود ایشان بگویید. این که همش شد فضل پدر و جد. کار اجرایی جه کار کرده اند؟ با این همه افتخار علمی که ادعا شده کجا مشغول بوده اند. رزومه ایشان چیست؟ من بافقی نیستم و به عنوان یک بیطرف دارم نظر می دهم

  2. ناشناس

    سلام.بنده هم موافقم کاش سوابق اجرایی ایشان شفاف و جدای از عنوان عضو هیئت مدیره ذکر میشد البته بازم خیلی جالبه یه نفر از سال ۹۴ در ۱۸ شرکت همین عنوان رو داشته باشه ! اگه هدف میدون دادن به جوان های تحصیل کرده بوده کاش به تحصیل کرده های حاضر در شرکت که تعدادشون هم کم نیست فرصتی داده میشد.به نظر بنده این جور پست دادن ها به غیر از تباه کردن سرمایه ی شرکت چه انسانی چه مالی برکت دیگه ای نخواهد داشت..لینک سوابق آقای مهندس حمیدیان:
    https://rasm.io/person/h/10840E0FD/%D9%85%D8%AC%D8%AA%D8%A8%DB%8C%20%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86/

  3. ناشناس

    خدا به ایشان خیر دهد و به قول معروف جو ز جو روید گندم ز گندم. از ایشان هنوز انتظار خیر بیشتری می رود تا کسانی که هیچ در کارنامه خود ندارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *