فرماندار بافق در جمع کارگران شرکت سنگ آهن گفت: پیرو جلسه ای که روز گذشته داشتیم و مواردی که دغدغه شماها بود طی صحبتهایی که شد دوستان صندوق فولاد برای برگزاری جلسه اعلام آمادگی کردند‌. موارد متعدد با حضور استاندار، معاون سیاسی، معاون اقتصادی، نماینده دادستان مرکز استان و نماینده اداره اطلاعات استان مطرح و بحث و بررسی شد. در استان همکاری بسیار خوبی که برای خودم مثال زدنی بود شکل گرفته بود، همه به اتفاق به حقوق حقه شهرستان و اینکه منافع کارگران و شهرستان باید در مسائل مختلف دیده شود تاکید داشتند.
طلایی مقدم ادامه داد: در جلساتی که برگزار شد مکاتبات، صورتجلسات و بحث بورس و حق و حقوق کارگران از جمله تبدیل وضعیت مورد بحث قرار گرفت. صورتجلسه ای در پنج موضوع مهم تنظیم و نهایی شد. کلیات آن بحثهای جوار معدنی، آهن اسفنجی، نیروگاه سیکل ترکیبی، تولید شمش و نورد، فرابورس، نحوه فروش سهام و نحوه سرمایه گزاری در شهرستان بود و جمع بندی خیلی خوبی حاصل شد.
وی تصریح کرد: در شهرستان در جلسه ای با حضور مسئولان روی صورتجلسه بحث شد و همه متفق القول موافق بودند. همراهی خیلی خوبی از سمت عزیزان شورای کارگری صورت گرفت، اینجا خدمت شما رسیدیم تا گزارش کار خود را ارائه کنیم و انشاالله بهترین تصمیم را با هم بگیریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *