در چند فایل صوتی؛

حسین عامریان با مردم بافق و کارگران شرکت سنگ آهن صحبت کرد / قسمت دوم

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور در چند فایل صوتی با مردم و کارگران شرکت سنگ آهن صحبت کرد.

حسین عامریان گفت: دولت آقای رئیسی دولت روحانی نیست، بعضی ها هنوز خواب هستند و فکر می کنند دولت هنوز دولت روحانی هست، ناکارآمد هست، باند بازی و فساد است. الان مردم از دولت آقای رئیسی انتظار دارند که فساد ستیز باشد، باند ستیز باشد، این اشخاصی که دنبال منافع شخصی خودشان هستند، دنبال بازی دادن مردم هستند اینها را کنار بزند، انتظار از من عامریان این است نه اینکه بیایم با آنها همراهی کنم، به اینها کمک و مماشات کنم تا آنها به سوء استفاده خود ادامه دهند.
وی ادامه داد: قطعا آنها مقاومت می کنند و وظیفه ما این است که دستشان را کوتاه کنیم، توقع مردم این است، مردمی که به آقای رئیسی رای دادند از وی توقع دارند که این کارها را انجام دهد و شان ما همین است، اجازه نمی دهیم کسی منافع مردم را زیر سوال ببرد، فساد بکند و ما بایستیم نگاه بکنیم. من ویژه خواری نمی کنم، وظیفه ما این هست که عدالت را گسترش داده و سهم خواهی ها را برداریم. ما باید دست به دست هم دهیم و از تولید اینجا حمایت کنیم، شان بافق این نیست که سنگ آهن چنین وضعیتی باشد و می تواند شرایط خیلی بهتر از این باشد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور اذعان داشت: من منکر زحمات زیاد قبلی نیستم اما نیاز به تحول اساسی است، آینده سنگ آهن در هاله ای از ابهام است، بحث زنجیره فولاد مهم است و ما باید سرمایه گزاری جدید انجام دهیم. برای تحقق این امر باید زیرساخت ها فراهم شود و مدیران توانمند بیایند. یکی از دلایل انتخاب آقای حمیدیان این امر بوده، هم سبقه علمی و دانشگاهی دارد و هم از نخبگان علمی کشور هست و دانشگاه شریف تحصیل کرده است.
عامریان تصریح کرد: ما باید در حوزه سرمایه گزاری و تولید کار را جلو ببریم، حتما باید بهره وری افزایش پیدا کند. در کنار اینها اشتغال ایجاد خواهد شد و همه بهره می بریم و می توانیم در کنار کمک به امکانات زیرساختی شهر به کشور هم کمک کنیم. و این کار نیاز به برنامه ریزی، مدیریت و یک حرکت جهادی و انسجام دارد. همه باید با هم متحد بشویم تا یک کار حرفه ای و خوب را انجام دهیم. هنر ما باید این باشد که توسعه را ایجاد و گسترش دهیم، من عامریان آمده ام که تحول ایجاد کنم، وظیفه من این است و باید همه با هم کمک کنیم و هر کسی وظیفه خودش را انجام دهد. خدا هم کمک می کند و این وعده الهی است. ما حرکت خودمان را انجام می دهیم خدا برکت و نعمتش را بر ما سرازیر می کند. این مملکت صاحب دارد، این شهر صاحب دارد، مردم این شهر مردم خوبی هستند و انشاالله ما وظیفه مان را نسبت به این مردم انجام می دهیم تا همه بهره ببرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *