ه گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق؛ مسابقات دو صحرانوردی نوردی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق و همکاری هیات دومیدانی شهرستان بافق صبح امروز چهارشنبه اول دیماه در روستای تاریخی باقرآباد بافق برگزار شد.

مهدی منصوریان مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق گفت ؛ این مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور بیش از ۱۵. دونده از سراسر کشور به مدت یک روز در روستای باقرآباد بافق برگزار شد.

مدیر عامل باشگاه سنگ آهن بافق هدف از این میزبانی را ایجاد انگیزه و تشخیص استعدادهای ورزشی نوجوانان و جوانان این شهرستان دانست و افزود ؛ رشته دو و میدانی ملقب به مادر همه ورزش هاست و همه ورزش ها به این رشته پر اهمیت، نیازمند هستند .

  مدیرکل  ورزش وجوانان استان نیز ضمن خیرمقدم به مسولین فدراسیون ،سرپرستان و ورزشکاران حاضر در این مسابقات از عوامل برگزاری و مدیریت باشگاه تقدیر و تشکر کرد و با توجه به ظرفیت بالای شهرستان چه از نظر زیرساخت‌های ورزشی و گردشگری بستر خوبی برای برگزاری این رویدادها عنوان کرد.

شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون دومیدانی کشور نیز ضمن تشکر از مسئولان برگزاری این مسابقات ،بیان داشت؛ نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور نپال برگزار می شود ، اعزام خواهند شد.

ایشان ادامه داد؛ در رده سنی نوجوانان یوسف آذریان از کهکیلویه و بویراحمد، سجاد مسانلو از همدان و میکائیل قراگوزلو از همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

شهبازی افزود؛ در رده سنی جوانان امیرحسین کیوانلو از تهران بر جایگاه نخست ایستاد و پوریا اسحاقی نژاد از همدان و سمیر اقبالی از تهران دو و سوم شدند.

نکته قابل توجه این مسابقات حضور نماینده منتخب مردم درمجلس جمهوری اسلامی، فرماندار و معاون فرماندار شهرستان، مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، شهردار و بخشدار بافق، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، دبیر هیات دومیدانی کشور، اعضای هیات مدیره باشگاه و رئیس هیات دومیدانی استان و شهرستان بود.

در پایان مراسم اختتامیه ای در کنار قلعه تاریخی روستای باقرآباد بافق برگزار و به پیشکسوتان استان، نفرات و تیم های برتر جام ، مدال و جوایز نقدی اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *