بعد از انتشار تصاویر و کلیپهایی از اسما حسینی یکی از فعالین گردشگری شهرستان و گریه های تلخ وی برای نابودی و غارت کمپ گردشگری شن و شادن بافق، استاندار یزد شخصا به مسئله ورود پیدا کرده و پیگیر حل مشکل این سرمایه گذار رنج دیده شد.
صنعت گردشگری در کشور و خصوصا در شهرستان بافق همواره با چالشهای زیادی همراه بوده که اکثرا بر اثر بی برنامگی مسئولان امر بوده به نوعی که به جای مدیریت موضوع و فرهنگ سازی در از بین بردن یا کاهش این چالشها بیشتر به سمت پاک کردن صورت مسئله، آسیب به سرمایه گذاران این حوزه و از بین بردن زیرساختهایی که طی سالها با مخارج زیاد به دست آمده حرکت شده است.
امید است با پیگیری بالاترین مقام سیاسی استان و ارسال پالس های مثبت در این مقوله به دستگاههای اجرایی مربوطه، گردشگری بافق دوباره به روزهای اوج خود در سالهای منتهی به سال ۹۸ برگردد. و این عملی نمی شد مگر با وجود عشق در کار و پشتکار و پافشاری در رسیدن به هدف از سمت فعالین این حوزه که انشاالله تا حصول نتیجه مناسب تداوم داشته باشد و این سرمایه گذاران بتوانند با استفاده از تجربیات گذشته با ملاحظات جدید به گسترش این صنعت پولساز و پاک با انرژی و توان بیشتر اقدام کنند. 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *