شهردار بافق: در دهه فجر امسال بلوار ملا اسدالله بافقی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در بافق رسما” افتتاح به بهره برداری می رسد.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی شهرداری بافق؛ سید علی نوروززاده گفت: پروژه بلوار ملا اسدالله بافقی با وسعت بیش از سی و سه هزار متر مربع، میدان امام حسین (ع) را به میدان محمدتقی خان بافقی متصل می کند.
وی این پروژه را بخشی از مسیر ۴ کیلومتری حدفاصل میدان زکات تا بلوار ولیعصر عج دانست و گفت؛ عملیات این پروژه را شامل تملک اراضی در طول مسیر، زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت، پیاده رو، ایجاد فضای سبز، احداث پارکینگ و نصب علائم ترافیکی خواند و افزود: میزان اعتبار این پروژه بالغ بر سیصد میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری می باشد
شهردار بافق زمان بهره برداری این پروژه را دهه فجر امسال اعلام کرد و گفت: تکمیل طرحهای جامع و تفضیلی ، کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر و دسترسی آسان تر به مراکز مهم ازجمله بیمارستان و مراکز آموزشی از اهداف احداث این بلوار می باشد.
نوروززاده در پایان از احداث همزمان کانال دفع آب های بارندگی در این مسیر خبر داد و افزود: این کانال علاوه بر دفع آب های سطحی محدوده این مسیر، باعث دفع آب های سطحی بلوار های امام علی (ع)، مسجد جامع، شهید حبیبیان و میدان امام حسین (ع) خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *