پس از کار کردن یکی دو پست از تمرین نوجوانان و جوانان باشگاه پردیس بافق پیامهای زیاد تشکری دریافت کردیم که تعجب ما را برانگیخت و کنجکاو شدیم که پردیس در چه زمینه هایی فعالیت دارد و دارای چند ورزشکار است؟
باشگاه پردیس بافق ۱۶ سال در حال فعالیت در رشته فوتسال است که ۱۱ سال از آن را به صورت کاملا حرفه ای کار کرده است. این تیم توانسته چندین سال پشت سر هم به مسابقات کشوری رفته و تاکنون بازیکنانی را نیز به اردوی تیم ملی معرفی کرده است. از این باشگاه در حال حاضر سه بازیکن در تیمهای لیگ برتر کشور در حال بازی هستند.
باشگاه پردیس در حال حاضر بیش از دویست و پنجاه بازیکن در تمام رده های سنی نونهالان تا بزرگسالان را تحت پوشش و حمایت خود قرار داده و به تازگی والیبال بانوان را هم به رشته های این باشگاه اضافه کرده و حدود ۱۰۰ نفر از والیبالیست های نونهال، جوان و بزرگسال را به عضویت این باشگاه درآورده است.
این باشگاه با این حجم از فعالیت به صورت حرفه ای و جذب تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان بافقی تاکنون از طرف مسئولین خصوصا باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق چه حمایتهایی شده است؟! آیا باشگاه آهن حاضر است رشته های ورزشی که در باشگاههای خصوصی به صورت تخصصی در حال کار است را تعطیل کند و سرمایه گذاری خود را از طریق این باشگاهها انجام دهد؟!

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *