رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان بافق: مسابقات المپیاد ورزشی کارگری شهرستان در  محل کارخانجات لوکوموتیو بافق برگزار می شود.
به گزارش عصر بافق؛ علی اصغر نوری شادکام با اعلام خبر فوق افزود: حدود ۶۰ نفر از کارگران و خانواده های آنها برای شرکت در این المپیاد ثبت نام کردند.
وی تصریح کرد: این مسابقات در محل زمین چمن کارخانجات در روز ۳ شنبه مورخ۱۴۰۰/۹/۱۶ از ساعت ۹ صبح به بعد  برگزار خواهد شد.
رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان بافق رشته های ورزشی این مسابقات را طناب زنی، قوی ترین مرد کارگر، پرتاب توپ مدیسن بال، دو سرعت، طناب کشی،  هدف زنی با توپ و روپائی زدن عنوان کرد.
نوری هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ ورزش کردن، ایحاد شاط در بین جامعه کارگری و بالا بردن راندمان کاری کارگران خواند و افزود: امکان شرکت کارگران ورزشکاری که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در مهلت مقرر نشدند در روز تعین شده و در محل برگزاری  مسابقه وجود دارد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: نفرات برتر هر رشته به همراه تیم برترطناب کشی از هر واحد کارفرمائی به مسابقات استانی راه خواهند یافت.
گفتنی است؛ المپیاد برای کارگران شرکت معدنی آرا فلات آریا (معدن تاجکوه) به دلیل مسافت ۸۰ کیلومتری تا مرکز شهرستان  و شرایط کرونایی مسابقات انتخاباتی آنها متقاقبا و بصورت مجزا در محل معدن تاجکوه برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *