جوانان ما نیاز به حمایت و نگاه ویژه ای از مسئولین دارند. زمانی که به جوانان بها داده نشود از علایق خودشان و امید به زندگی ناامید میشوند و در صورت بها دادن و دیدن جوانها و دادن مسئولیتهای مختلف و دادن مشاوره به عنوان بزرگتر به آنان استعدادهایشان در شهر بلکه در استان و کشور درخشان شده و یک وجود از این عشق و علاقه به شهرستان اضافه خواهد شد که منشا اثرات خوبی است.
هیچ جوانی در این کره خاکی نیست مگر اینکه در زمینه ای استعداد خاص داشته باشد، استعداد واقعی یک جوان زمانی به طور کامل شکوفا می شود که تحت شناسایی و حمایت قرار گرفته باشد نه حمایت زبانی بلکه حمایت در عمل، تا الان چند نفر از جوانان از علاقه و استعداد خودشان دست کشیدند؟ تا الان چند نفر بعد از کسب مدال و کسب رتبه اول در عرصه های مختلف هیچ حمایتی نشدند تا این موفقیت را فراموش کنند؟ شاید تلخ باشد اما واقعی است. تا الان چند نفر از جوانان با استعداد این سرزمین به سمت  گمراهی رفته اند و چه کسی در زمینه این اتفاق تلخ پاسخگوست؟!
وقتی برنامه ریزی دقیق و مناسبی با علم و تفکر درست برای جوانان شهرمان در نظر گرفته نشود و هزینه ای برای استعداد یابی در نسل نوجوان و جوان صورت نگیرد انتظار هر بلائی را بر سر آینده علم و دانش باید داشت. تاکنون شده جدا از سیاسی بازی ها و از سر درد مسئولی پای درد جوانان نشسته و به حرف هایشان گوش دهد؟ و در آخر مسئولین باید هدف اصلیشان حمایت از جوانان باشد چون همین جوانان هستند که قرار است با دستان خود آینده این شهر و مملکت را بسازند.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *