- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

گردهمایی اقتدار گروه های جهادی در بافق برگزار شد

به گزارش عصر بافق به نقل از خبرگزاری بسیج از بافق: گردهمایی اقتدار گروه های جهادی با حضور امام جمعه حجت‌الاسلام والمسلمین سعادت فر، طلایی مقدم فرماندار، نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و طولابی نژاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق در محل بیت الرضا(ع) برگزار شد.
نصیری ضمن گرامیداشت هفته بسیج به سخنانی از رهبری درباره گروه های جهادی اشاره ای داشت و گفت: گروه های جهادی تمرین مبارزه بانفس، مجاهدت در راه خداست که هرچه اخلاص در آن بیشتر باشد ارزشش بالاتر خواهد بود.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سعادت فر به «سخن حضرت امیر (ع) در نهج‌البلاغه اشاره داشت که می فرمایند؛جهاد یک دری از درهای بهشت است که خدای متعال این در را به روی اولیاش نَه، بلکه به روی خواص از اولیاش می گشاید.
وی در ادامه به ۵ نکته درباره گروه های جهادی اشاره داشت: نکته اول: حضور در گروه های جهادی، کار کردن در گروه‌های جهادی یعنی بازگشایی درب بهشت، یعنی اینکه انسان به جایی رسیده که در مسیر خواص از اولیا خدا قدم برداشته است.
نکته دوم: هر کدام از شماها دوست دارید در راه شهید سلیمانی قدم بردارید و مثل ایشان باشید. چون نیت شما محرومیت زداییست هر یک از شما می توانید یک سردار سلیمانی باشید که در واقع ارزش سردار سلیمانی به نیتش، به افق دیدش و نیت خالصش بود و وقتی وارد گروه های جهادی می شوید باید نیتتان هم خالص باشد
نکته سوم: در گروه های جهادی بیش از اینکه شما به دیگران خدمت کنید در واقع خدمت به خودتان می کنید واین دوره های جهادی حقیقتا تمرین مبارزه با هوای نفس و حقیقتا اخلاص و مجاهدت در راه خداست.
نکته۴: موثر بودن و ماندگار بودن هر کاری به اخلاص آن برمیگردد و هر اندازه اخلاص توی کار قوی تر باشد. ارزش کار هم بالاتر خواهد بود.
نکته آخر: اینکه برای حرکت های جهادی هدف گذاری شود و یکی از اهداف شما نوجوان ها و جوان ها این باشد که پا جای پای شهدا بگذارید و این را بدانید اگر امروز شهدا بودند قطعا در این گروه های حضور موثر و پررنگ داشتند.