- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

تفاوت یک مدیر انقلابی با مدیر حزبی را باید در پاسخگویی و میزان شفافیت عملکرد آنها جستجو کرد

تصویری دریافت کردیم از پیگیری یکی از کارگران شریف گندله سنگ آهن، همانها که در آلوده ترین حلقه از چرخه تولید فولاد کشور از جان و سلامتی خود در خط مقدم تولید مایه می گذارند و جهاد می کنند تا در راستای منویات مقام معظم رهبری که شعار سالهای گذشته شان همگی روی اقتصاد، اشتغال و تولید متمرکز شده حرکت کنند. اینها قابل ستایش و کرنش هستند، چیزی نمی خواهند و فقط از تبعیض گلایه دارند.
اما تفاوت یک مدیر انقلابی، پیگیر و دلسوز برای نظام با مدیری غیرپاسخگو، مغرور و حزبی را باید از نحوه پاسخگویی به مردم و رسانه جستجو کرد. مدیری که برای پاسخگویی به مردم، همان ولی نعمتان خود زمان ندارد و از اذعان به آن هم ابایی ندارد مدیر نیست، ضعیف است، توان پاسخگویی ندارد، ریگی به کفش دارد، خودش را مدیون این مردم و نظام نمی داند برای همین مردم برایش اهمیتی ندارند، رسانه را نمی شناسد، از شفافیت فراری است، خودش را گرفتار مسائل روزمره کرده و زمان برای پاسخ دادن به مردم ندارد یا برای ناراضی کردن بیشتر مردم تلاش می کند.
در صورتی که امام جمعه معزز شهرستان پدر معنوی شهر و فرماندار بافق به عنوان بالاترین مقام دولتی شهرستان به رسانه و مردم پاسخگو بوده و برای افکار عمومی احترام قائلند، مدیرعامل سنگ آهن علنا اعلام کرده فرصت برای پاسخگویی به رسانه ندارد. امیدواریم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور همانطور که در رویه جدید، خود پاسخگوی مردم و رسانه هست مدیران زیرمجموعه خود را نیز پاسخگو کند که عدم پاسخگویی به مردم و رسانه ظلم به نظام و این مردم است که در شرایط سخت معیشتی و در این جنگ بزرگ اقتصادی و تحریم ها پا به پای نظام قدم بر می دارند و اگر نیاز باشد از جان خود برای حفظ نظام مایه می گذارند.