مدیر پروژه کنسرسیوم پیمانکاری نوظهور در گفتگو و با عصر بافق؛

قرارداد کتبا به ما ابلاغ شده و امیدواریم مشکل زمین به زودی حل شود / جوانان بافقی را آموزش داده و به کار می گیریم / جلوگیری از خام فروشی، تولید و ایجاد اشتغال افتخاری برای استان یزد و شهرستان بافق خواهد بود / در صورت تامین مالی درست پروژه را زودتر از موعد تحویل می دهیم

پس از حضور مدیران کنسرسیوم پیمانکاری نوظهور در واحد احیاء مستقیم مگامدول آهن اسفنجی بافق، برگزاری جلسه ای در شهرستان جهت واگذاری زمینی مناسب برای اجرای پروژه، حسین صادقی مدیر این کنسرسیوم در گفتگویی با خبرنگار عصر بافق گفت: کنسرسیوم پیمانکاری نوظهور متشکل از شرکتهای آریا حدید، مدائن و فولاد کار الوند می باشد که لیدرشیپی این پروژه به عهده MMTE هست. بنده به عنوان مدیر پروژه کنسرسیوم از طرف MMTE برای پروژه نوظهور بافق واحد احیاء مستقیم یک میلیون هشتصد و پنجاه هزار تن در سال انتخاب شدم. قرارداد در مرحله اول مشکلاتی داشت و کامنتهایی از طرف کارفرما داده شده بود که این موارد حل شده و امروز قرارداد کتبا به ما ابلاغ شده است. منتهی فعلا بحث اصلی مشکل تحویل زمین است که ظاهرا قبلا مکانی مشخص شده بوده که بعدا تغییر کرده و امروز طی جلسه ای با مدیران شهر از جمله فرماندار، رئیس شورای شهر و رئیس اداره محیط زیست بیشتر بحثهایی در رابطه با آلایندگی مطرح بود. با توجه به اینکه شرکت MMTE سوابق زیادی را در بحث احیاء دارد توجیهاتشان برای ما خیلی محکمه پسند نبود. البته دوستان دلایل خودشان را داشتند و نمی شود ایراد گرفت و شاید دیدشان طور دیگری است که من درک نمی کنم. اما ما امیدواریم که هر چه زودتر این مسئله زمین هم حل شود چرا که در درجه اول این به نفع شهرستان بافق است.
صادقی ادامه داد: من خدمت دوستان گفتم شما هرکاری که بخواهید انجام دهید باید یک بهایی برای آن بپردازید، منتها باید معایب و مزایای آن را کنار هم قرار دهیم ببینیم کدام کفه ترازو سنگین تر است. امیدوارم مسئولان بافق همتی برای حل این مشکل در اسرع وقت داشته باشند. کنسرسیوم آمادگی کامل برای شروع کار دارد و تجهیز کارگاه، استخدام نیرو و شروع بکار که انشاالله بتوانیم طی مدت زمان قراردادی که بسته شده این کار به سرانجام برسد. ثمره این کار جلوگیری از خام فروشی، تولید و ایجاد اشتغال است که این امر افتخاری برای استان یزد و شهرستان بافق خواهد بود.
مدیر کنسرسیوم پیمانکار نوظهور در رابطه با انتظار از مسئولان بافق تاکید کرد: مسئولان شهرستان بافق باید مقداری دیدشان را گسترده تر کرده و آینده نگری بیشتری داشته باشند و می توانند از استانهای دیگر که در این زمینه پیش رو هستند و قبلا کار کردند الگو بگیرند. از رسانه ها انتظار داریم که نسبت به ایجاد آگاهی بیشتر در بین مردم اقدام کنند، شاید فکر مردم طور دیگری باشد و این آگاهی دادن وظیفه رسانه هست که این پروژه پس از اینکه به نتیجه رسید چقدر می تواند به نفع مردم، شهر و آیندگان و بچه های این شهر باشد.
صادقی تصریح کرد: طبق برنامه زمان بندی پروژه ما تا مرحله راه اندازی ۳۰ ماه است و بعد از آن هم حدود ۴ ماه بحث راه اندازی و بعد از آن تولید را در دستور کار داریم.
مدیر پروژه پیمانکاری نوظهور در رابطه با سوال خبرنگار عصر بافق برای جذب نیرو از جوانان بافقی گفت: دوره های آموزشی برای آموزش نیروها گذاشته خواهد شد ضمن اینکه نیروهای مشغول حین انجام کار در واقع در حال فراگیری و آموزش هستند. قطعا بهترین نیروها همان نیروهائی هستند که در پروژه در حال کار هستند و این کارخانه را به سرانجام می رسانند چرا که در طی این پروژه آشنایی کامل پیدا می کنند‌.
صادقی در جواب به آخرین سوال خبرنگار در رابطه با نصب روزشمار با توجه به قول قبلی مدیر عامل نوظهور گفت: این موضوع بیشتر به بحث تامین مالی از سوی کارفرما بستگی دارد و اگر این امر به درستی محقق شود پیمانکار خوشحال است که این کار نه تنها ۳۶ ماهه بلکه ۲۴ ماهه به پایان برسد.

  1. علی ابراهیمی بافقی

    متاسفانه کسی به فکر مشکلات زیست محیطی و آلایندگی کارخانجات فولاد نیست،محل احداث کارخانه فولاد کنار دریاهای آزاد و اقیانوس است نه وسط کویر
    چند سال آینده استان یزد دیگر جای زندگی نیست

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *