کنفرانس خبری سعادت جو، مدیر بیمارستان ولیعصر (عج) بافق با اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصر بافق سعادت جو در ابتدای جلسه صحبتهایی در رابطه با مشکلات بیمارستان داشته و گزارشی از عملکرد سه ماهه خود به خبرنگاران ارائه داد.
مدیر بیمارستان گفت: در رابطه با حضور من از ابتدا بحث بومی یا غیر بومی مطرح بود ولی اگر انسان عرق به مردم و کشور داشته باشد می تواند در جهت خدمت به مردم مفید باشد. هدف این است که کارهای مثبت درست انجام شود که رضایت خداوند را به همراه بهره و توشه ای برای انسان در پی داشته باشد.
وی ادامه داد: در ابتدای شروع فعالیت به مسئولان شهرستان گفتم بیمارستان حدود ۳۰ میلیارد تومان نیاز دارد. تاسیسات بیمارستان ۳۰ سال قدمت دارد و هر زمانی صحبت برای بازسازی شده دانشگاه گفته سرمایه گذاری بیشتر در ساختمان جدید صورت گیرد.
سعادت جو در بحث حضور متخصص در بیمارستان اذعان داشت: اقداماتی که بابت سکنی گزیدن متخصصان در بافق بود سعی کردیم به نحو احسن انجام دهیم. متخصص داخلی مغز و اعصاب در بافق حضور پیدا کرده و کلینیک طب کار فعالیت خود را در شهرستان شروع کرده است. بینایی سنجی و شنوایی سنجی در بیمارستان مستقر شده اند، وجود فیزیوتراپ یکی از دغدغه هایی بود که در این زمینه صحبت شد چند روز در هفته در بیمارستان حضور داشته باشند و به مردم خدمات دهند.
این مقام مسئول در رابطه با تامین تجهیزات مورد نیاز و رفع خرابی ها گفت: تجهیزات اتاق بحران تامین شده و تابلوی برق بیمارستان که در زمان قطعی برق درست عمل نمی کرد در حال اصلاح آن هستیم. سردی بیمارستان به خاطر تاسیسات قدیمی بود که ما از محل دیگری بودجه اصلاح تامین کردیم و در حال تامین بودجه آن برای اصلاح اصولی هستیم. مناقصه برای بحث فاضلاب بیمارستان در حال انجام است و این مشکل اساسی برای همیشه حل خواهد شد. سایت بیمارستان بازطراحی و راه اندازی شده است. در رابطه با ام آر آی و سی تی اسکن پیگیری ها انجام شده و در حال عقد قرارداد هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *