‍ با دعوت مجتبی شاهپورزاده بافقی، رئیس کمیته ورزشهای هوایی شهرستان از مسئولان استانی این رشته ورزشی، دهقان مسئول کمیته ورزش های هوایی استان، خاجانخانی خلبان پرواز تفریحی و خبره دست مربی استان در این رشته ورزشی در محل سایت ارم بافق، سایت پرواز با پاراگلایدر در شهرستان حضور پیدا کرده و در این سایت پروازهایی را جهت تهیه کلیپ، تبلیغ و معرفی این سایت به استان و کشور انجام دادند.
خبری که تقریبا همه از کنار آن به راحتی گذشتند اما چرا ما قادر به استفاده بهینه از ظرفیتهای بزرگ موجود در شهرستان نیستیم؟ در کشور علاقه مندان زیادی برای رشته های ورزشی خاصی مانند پرواز با پاراگلایدر که مناطق خاص و مناسب با این امر را می طلبد وجود دارند که می توان با کار اصولی و درست و معرفی این مکان به کشور در راستای استفاده های ورزشی و گردشگری از این فرصت استفاده کرد.
شهردار بافق برای جاده این سایت ورزشی و برگزاری مسابقات در بافق قولهای مساعدی داده اما برای رونق بیشتر این ورزش مفرح و بهره برداری گردشگری از آن نیاز به تجهیزات بیشتری می باشد. طبق گفته شاهپورزاده علاقه مندان زیادی به پرواز هستند اما هزینه بالای تهیه ست کامل پاراگلایدر، آموزش و برگزاری کلاس باعث کم رنگ شدن فعالیت ها در این زمینه شده است. مسئول کمیته ورزشهای هوایی بافق ضمن تشکر از نصرالله عبدالهی رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان به خاطر حضور و از شهردار و روابط عمومی شهرداری به خاطر همراهی هایشان در جهت رونق این ورزش، می گوید قصد دارم سایت ارم را به استان و کشور معرفی کنم تا این مکان به یکی از مکانهای ورزشی و گردشگری تبدیل شود و در این راه نیاز به همراهی بیشتر مسئولان شهرستان دارم.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *