شهردار بافق گفت: در ادامه فعالیت های دامنه دار شهرداری و در راستای خدمت رسانی به شهروندان و ساماندهی معابر و در چارچوب ایجاد چشم انداز و منظر مناسب شهری، عملیات اجرایی ۲ بانده سازی خیابان توحید انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سیدعلی نوروززاده عملیات عمرانی این محدوده را شامل جمع آوری آسفالت فرسوده ، اصلاح شیب و زیرسازی، جدول گذاری ، آسفالت جدید ، رنگ آمیزی سنگ جدول ها، و خط کشی ترافیکی اعلام کرد و افزود: این پروژه حدفاصل بلوار انقلاب تا بلوار بسیج اجرایی شده است.

وی مساحت عملیات اجرایی این پروژه را ۲۴۰۰۰ متر مربع اعلام کرد.

به گفته وی، در راستای اجرای این پروژه بیش از ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری تامین و هزینه شده است.

نوروززاده ، هدف از اجرای اینگونه پروژه ها را پویایی بیشتر این فضاها در جهت برآورده ساختن نیاز مردم، کاهش آسیب های اجتماعی و رفع نقاط حادثه خیز شهری ، ارتقا آرامش و سلامتی شهروندان، بهسازی و زیبا سازی معابر عنوان کرد.
به گفته شهردار بافق شیب بندی مناسب، تردد آسان و ارائه خدمات مطلوب به مردم ، ارتقاء سطح کیفی معابر، سیمای بصری و همچنین بهداشت محیط و در نتیجه جلب رضایت شهروندان از دیگر اهداف اجرای این پروژه است .

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *