- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در اولین روز از هفته ناجا گفت: امروزه نیروی انتظامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش عصر بافق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس: سرهنگ “شهرام طولابی نژاد” در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا مجاهدت ها و اقدامات جان بر کفان نیروی انتظامی و عملکرد پلیس را یادآوری کنیم.
وی افزود: امروزه نیروی انتظامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب در تراز انقلاب اسلامی است و در همه حال در حال انجام وظیفه و ماموریت است.
سرهنگ طولابی نژاد ادامه داد: امروزه پلیس ما، خود را خادم مردم و مردم را ولی نعمت خود دانسته و بر این باور است که داشتن پلیس مقتدر و خدمتگزار سزاوار مردمی است که همواره در تمامی عرصه‌ها و در راستای حفظ تمامیت ارضی کشور جانانه و جان برکف حضور داشته اند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ” امروز حافظان امنیت و آرامش مردم مجاهدان فی سبیل‌الله هستند” و این موضوع باعث افتخار نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی بافق در پایان با یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به وصیت نامه وی مبنی بر اینکه امروز قرارگاه حسین بن علی ایران است و بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر‌ مانده دیگر حرم ها می مانند گفت: ما خوشحالیم که پاسدار این حرم هستیم و امیدواریم که خداوند لباس شهادت را بر تن ما بپوشاند.

نیروی_انتظامی

امنیت_اجتماعی

اقتدار

@asrebafgh