خاموشی در بلوار امام جعفر صادق که ظاهرا تکرار هم می شود و به صورت اصولی نسبت به اصلاح آن اقدام نشده است. هر چند که روشنایی برخی معابر باید اصلاح شده و نسبت به تعویض لامپهای سوخته آن اقدام شود ولی مدتی است گزارش قطعی برق در معابر نداشتیم.
اما پیام و فیلمی از یک شهروند خبرنگار داشتیم مبنی بر خاموشی یا قطعی های پی در پی در قسمت اول بلوار امام جعفر صادق (ع)، سمت خیابان راه آهن که ظاهرا مشکل فنی بوده و این خاموشی ها از میدان شیخ محمد تقی تا میدان ابوالفضل و مسیر خیابان شهید نجاتعلی طالعی ادامه دارد. در حال حاضر نیز دو روز هست که به دلیل همین مشکل، روشنایی این قسمت قطع می باشد و طی تماس گرفته شده با اداره برق مقرر شده تا شنبه نسبت به رفع مشکل آن اقدام کنند که در واقع پنج روز در این منطقه خاموشی داریم. گفته شده این بلوار بسیاری مواقع خصوصا زمان بارندگی دچار مشکل بوده و تاریک است.
این شهروند خبرنگار در پیام خود گوشزد کرده که با توجه به مسکونی بودن این بلوار، شلوغ بودن مسیر هم از نظر تردد وسایل نقلیه و هم از نظر پیاده روی و دوچرخه سواری مردم خطر تصادف در تاریکی ها به شدت بالاست. در ضمن با توجه به پارک ماشین های سنگین در این بلوار احتمال دزدی از این ماشین ها و منازل مسکونی وجود دارد. مورد آخر هم آتش زدن یک دستگاه خودروی NH در همین مکان بوده است. لذا لازم است مدیریت توزیع برق و دستگاههای مرتبط یکبار برای همیشه نسبت به رفع اساسی این مشکل اقدام‌ کنند.

خاموشی_معابر

امنیت_اجتماعی

@asrebafgh

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *