فاطمی، جانشین طالبی در استانداری یزد در مراسم تودیع و معارفه: دولت سیزدهم با تمام توان با فساد مبارزه خواهد کرد و در این مسیر هیچ تعارفی با شخص و گروهی نخواهد داشت. آقازاده پروری و عزیز پروری در یزد دیگر جایی ندارد.

*هدف خود را خدمت به مردم گذاشته و در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد.
*لحظه ها به سرعت میگذرد و این در شرایطی است که بدانیم این لحظه ها متعلق به مردم است و کوتاهی در آن گناهی نابخشودنی است.
*دولت سیزدهم در یزد بی تکلف و در بین مردم خواهد بود و بیش از انکه حرف بزند از مردم خواهد اموخت و شنید وبه کار خواهد بست.
*دولت مردمی در یزد با مردم حرف خواهد زد ومشکلات را با مردم در میان خواهد گذاشت و از مردم برای حل مشکلات کمک خواهد گرفت و مردم نیز در فکر و نظر و عمل همیاران دولت خواهند بود.
*دولت مردمی در یزد اشتباهات احتمالی خود را خواهد پذیرفت واز مردم عذرخواهی ودر جبران آن تلاش خواهد کرد.
*به مردم گزارش سالیانه خواهیم داد و مردم  نیز به دولت خود و برخواسته از خود دلگرم خواهند بود و تنش و درگیری در استان جای خود را به وحدت و تفاهم خواهد داد.
*هر تصمیمی و هرعملی از جانب دولت دارای پیوست عدالت خواهد بود و  تصمیم و عمل دولت در یزد برای طبقه کمتر برخوردار و احقاق حق آنها خواهد بود و هیچ تصمیم  و اقدامی باعث پایمال شدن حق مردم نخواهد شد و تصمیمات باعث کم شدن فاصله طبقه کمتر برخوردار با برخوردارخواهد شد.
*دولت سیزدهم با تمام توان  با فساد مبارزه خواهد کرد ودر این مسیر هیچ تعارفی با شخص و گروهی نخواهد داشت و دولت در یزد با رانت و سواستفاده از جایگاه و برخورداری های بیجا و اقازاده پروری و عزیز پروری و هزینه های نجومی  شدیدا مخالفت و نظارت و برخورد قاطع خواهد کرد.
*هرگز منافع شخص و گروهی بر منافع عمومی ترجیح نخواهد داشت و با انسجام و همبستگی و اتحاد واشراف، به وظایف خود عمل خواهیم کرد.
*مردم هرگز وادادگی و رها شدگی کارها را در این دولت احساس نخواهند کرد و دولت سیزدهم در یزد قانون گرا و دارای شفافیت و انضباط مالی وجدیت کاری خواهد بود.
*توجه به حل مشکلات معیشتی مردم، تلاش برای اشتغال‌زایی، حفظ و مرمت آثار تاریخی و میراثی و توسعه جدی گردشگری با رعایت پیوست فرهنگی، رفع مشکل ازدواج و توجه به مسائل زیست محیطی، فرهنگ و هنر و آموزش و پرورش از رویکردهای دولت جدید در یزد است.
@dr_mehran_fatemi

@asrebafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *