- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

گام بلند مجمع خیرین میعاد بافق برای محرومیت زدایی

مدیر عامل مجمع خیرین میعاد گفت: مجمع خیرین میعاد بافق با هزینه ۲۰ میلیارد ریال توانست در نیمه اول امسال یاریگر نیازمندان باشد.
به گزارش عصر بافق؛ حسن امیر زاده مدیر عامل مجمع خیرین میعاد بافق گفت: مجمع خیرین میعاد بافق با هزینه ۲۰ میلیارد ریال توانست در نیمه اول امسال یاریگر نیازمندان باشد و گام بلندی در پیشبرد اهداف خیر خواهانه مجمع بردارد.
او کمک هزینه پرداختی در حوزه ازدواج را پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ۱۶۲ میلیون ریال ، حوزه وام قرض الحسنه را ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، حوزه اشتغال را ۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، حوزه معیشت ۳۷۳ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال و حوزه درمان را ۳۴۵ میلیون ریال عنوان کرد.
مدیر عامل مجمع خیرین میعاد بافق با تقدیر از مشارکت خیران، تصریح کرد: رسالت در خدمت رسانی به نیازمندان پایان پذیر نیست و این مجموعه امید وار است با جهت دادن به مشارکت های مردمی در امور خیری و یاری به نیازمندان، چشم اندازی روشن در این راه ترسیم کند.
امیر زاده همچنین از ساخت ۶ واحد مسکونی به همت مجمع خیرین برای نیازمندان خبر داد و از خیران خواست به این منظور آستین همت خود را بالا زده و این مجموعه را همراهی کنند.