- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

بیمارستان بافق، مشکلات و کمبودهای پی در پی

چند روزی است پیامها و درخواست های مردمی برای پیگیری موضوعات مختلف تنها بیمارستان بافق ادامه دارد. کمبود فضا، وضعیت نامعلوم ساختمان جدید بیمارستان، نبود تجهیزاتی مانند ام آر آی و خرابی تجهیزات قبلی مانند سی تی اسکن در شرایط کرونا و نبود متخصص مانند متخصص سونوگرافی همچنین مشکل تصفیه خانه بیمارستان و نارضایتی اهالی از جمله مشکلات چند ماه اخیر این بیمارستان بوده که مردم را از این وضعیت ناراضی کرده است.
آخرین مورد نیز ظاهرا ناتوانی در حفظ و پایان کار متخصص سونوگرافی در بیمارستان و حواله مردم و مراجعه کنندگان به بیرون و مرکز استان حکایت دارد. در شهرستان نیز تنها مطبی که در آن سونوگرافی انجام می شده از سوم تا دوازدهم مهر ماه تعطیل بوده و این آخرین تعطیلی این مطب نخواهد بود و مردم بافق، بهشت معادن ایران باید برای یک سونوگرافی ساده فاصله ۱۲۰ کیلومتری بافق به یزد را طی کنند.
این مشکلات زیبنده بافق نیست و بحث درمان مقوله ای نیست تا بتوان در آن کوتاهی کرد و عزم جدی برای رفع آن را از طرف مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان بافقی این دانشگاه، استاندار و فرماندار همچنین دیگر مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه معزز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر می طلبد.

بیمارستانحضرتولیعصرع

درمان

سیتیاسکن

کرونا

سونوگرافی

پزشک_متخصص

امآرآی

@asrebafgh