نگرانی ما برای پروژه های نوظهور، بی توجهی به تعهدات به شهرستان و وقت کشی است به شکلی که برنامه ها را درگیر مسایل اداری کم اهمیت تر و حتی بی ربط با موضوع اصلی نموده و حاشیه امنی برای سرمایه گذار و بهره بردار به جهت فرار از مسئولیت و تعهد خود و گاهی حتی فرار به جلوی متعهد به شهرستان ایجاد و آماده کنیم.
فرماندار بافق در جلسه هفته گذشته با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرعامل سنگ آهن و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره نوظهور گفته: “تمام مفاد صورتجلسه تفاهم نامه با استاندار و نماینده باید اجرایی شود، مجوزهای لازم از وزارت صمت صادر شده حال نوبت به اجرا نمودن آن توسط نوظهور است. اعضای هیات مدیره و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مکلف گردیدند تا هفته آینده تعیین تکلیف کنند.” 
زمان مثل برق و باد برای شهرستان در حال گذر است و جمعیت بیکار بافق که عامل اصلی بسیاری از معضلات اجتماعی، فرهنگی، عدم ازدواج جوانان و عدم امید به آینده است در حال زیاد شدن بوده و باید برای آینده از امروز برنامه ریزی کرده و در پیگیری مطالبات فارغ از اینکه چه کسی روبروی ماست جدی و مصر باشیم.
مسئولان شرکت نوظهور باید در اسرع وقت به شهرستان و مردم پاسخگو باشند و از فرماندار بافق بعنوان عالی ترین مقام اجرایی شهرستان می خواهیم مانند گذشته و با جدیت این امر را پیگیری کرده و به مردم گزارش دهد.

شرکتسنگآهنمرکزیایران_بافق

شرکت_نوظهور

تعهدات

آهن_اسفنجی

چرخه_فولاد

@asrebafgh

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *